قانونگذار عراقی: اخراج نظامیان آمریکایی بهترین انتقام‌گیری است

یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف «الفتح» با اشاره به اینکه ترور شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جنایتی علیه عراق و منطقه بود، بر ضرورت اخراج نظامیان آمریکا از عراق تأکید کرد.
کد خبر: ۴۳۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 02January 2021

قانونگذار عراقی: اخراج نظامیان آمریکایی بهترین انتقام‌گیری استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «فاضل جابر» نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح گفت که پاسخ حقیقی به جنایت ترور «فرماندهان پیروزی» اجرای مصوبه پارلمان در خصوص جدول زمان‌بندی اخراج نظامیان آمریکا از این کشور است.

جابر در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» گفت که در سالروز شهادت فرماندهان ژنرال حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان، پاسخ حقیقی به این جنایت اجرای مصوبه مجلس نمایندگان مبنی بر اخراج نیروهای خارجی از جمله نظامیان آمریکا از عراق است.

وی تصریح کرد که حادثه فرودگاه بغداد یکی از حوادث فجیع تاریخی است که چهره واقعی دولت آمریکا را که هیچ ارزشی برای انسان و انسانیت قائل نیست و تنها به منافع خود می‌اندیشد، آشکارتر کرد.

این نماینده پارلمان عراق همچنین ملت عراق و شرکت‌کنندگان در مراسم نخستین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به اعمال فشار بر دولت به منظور اجرای مصوبه پارلمان در خصوص اخراج نظامیان آمریکا فراخواند.

آمریکا سال پیش در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیروهای همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند. پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها