یادداشت/

حاج قاسم خود به تنهایی یک دفاع مقدس برای تمام ملت های آزادی بخش بود

حاج قاسم مرد دلیر اسلام قهرمان میدان های پیروزی بود که پس از شهادتش به یک عنصر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی ماندگار بدل شد در واقع می توان گفت که حاج قاسم خود به تنهایی یک دفاع مقدس برای تمام ملت های آزادی بخش بود.
کد خبر: ۴۳۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ - 02January 2021

حاج قاسم خود به تنهایی یک دفاع مقدس برای تمام ملت های آزادی بخش بودگروه استان‌های دفاع‌پرس - عذرا شباب؛ جنبش ها در طول تاریخ به انقلاب های عظیمی ختم شده اند که می توان شهادت حاج «قاسم سلیمانی» را یکی از شروع جنبش‌های جدید در جهان نام برد.

این مرد دلیر اسلام قهرمان میدان های پیروزی بود که پس از شهادتش به یک عنصر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی ماندگار بدل شد در واقع می توان گفت که حاج قاسم خود به تنهایی یک دفاع مقدس برای تمام ملت های آزادی بخش بود.

شخصیت شهید سلیمانی در دفاع مقدس ساخته شد و در آنجا آفرینش‌هایی داشت و پس از آن نیز به مأموریت‌های بعدی در جبهه مقاومت متصل شد، کسی که اجازه تعدی و دست درازی دشمنان را به خاک میهن اسلامی نداد و در راستای دفاع از این مرز و بوم از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

حاج قاسم خود را سرباز اسلام و خدمت گذار ملت می‌دانست و راه و مسیر خود را برای جوانانی گشود که بعد از وجود خویش در راستای اعتلای نظام ثابت قدم پشتیبان ولایت بمانند.

شهادت حاج قاسم یک رخداد ماندگار تاریخی است که از یاد تاریخ نخواهد رفت و در تاریخ به عنوان قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی شناخته شده خواهد ماند.

 دشمنان ما در طول بیش از 40 سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب در راه رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ جنایتی دریغ نکرده‌اند و شهادت این بزرگ مرد خود سندی بر نقص حقوق بشر به شمار می آید.

رمز بقای حاج قاسم در مکتب به جای مانده از این مرد وارسته است، که شاخصه های وجودی او را می توان درتعهد، بندگی  و اخلاص او نظاره کرد.

مکتب حاج قاسم سلیمانی یعنی مقدمه ظهور منجی عالم (عج) که در پی نجات مستضعفین از سیطره مستکبران بود، مکتبی که الگو و خط مشی آزادی بخش آزادی خواهان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها