دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری قم با خانواده شهیدان کارکوب زاده + تصاویر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم به همراه جمعی از بانوان مسئول در دستگاه‌های استان با خانواده شهیدان کارکوب زاده دیدار کردند.
کد خبر: ۴۳۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ - 02January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «صدیقه صدیق تقی زاده» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم به همراه بانوان مشاور دستگاه‌های مختلف استان با حضور در منزل شهیدان عبدالجلیل، خلیل و منصور کارکوب زاده و آزاده جانباز محمدرضا کارکوب زاده، درگذشت بانوی ایثارگر «زهرا کارکو» مادر این شهیدان والامقام را تسلیت گفتند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم در این دیدار، با اشاره به بصیرت و استقامت مادر شهیدان کارکوب زاده اظهار داشت: خط سرخ ایثارو شهادت نتیجه بینش والای مادران شهداست که امثال چنین فرزندان برومندی را در دامان خویش تربیت می‌کنند.

همچنین هر یک از حاضران در این دیدار، به بیان شرحی از دیدار‌های خود با مادر شهیدان کارکوب زاده و خاطرات این مادر بزرگوار از حضور رهبر معظم انقلاب در منزلشان پرداختند و از موزه خانگی دفاع مقدس که سال هاست به همت این مادر انقلابی احداث شده، بازدید کردند.

مسئولان و مشاوران امور بانوان فرمانداری، شهرداری، ادارات کل ورزش و جوانان، نهاد کتابخانه‌های عمومی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه علمیه خواهران و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و خانواده‌های معظم شهیدان عسکری جمکرانی، شولی، ملکی، عطری، طهماسبی، با آبرو، توکل و شهید زین الدین و جمعی از راویان دفاع مقدس در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار