فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:

روح مقدس سردار «سلیمانی» جبهه‌ی مقاومت اسلامی را در ادبیات سیاسی جهان نهادینه کرد

سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» گفت: روح پاک سردار سلیمانی جبهه‌ی مقاومت اسلامی را در ادبیات سیاسی جهان معاصر به عنوان جبهه‌ای شکست ناپذیر و مقتدر نهادینه کرد.
کد خبر: ۴۳۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ - 02January 2021

روح مقدس سردار «سلیمانی»  جبهه‌ی مقاومت اسلامی را در ادبیات سیاسی جهان نهادینه کرد.به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سالگرد شهادت قهرمانانه سردار سرافراز جبهه‌ی پیروزمند مقاومت اسلامی سپهبد پاسدار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همرزم سعادتمندش شهید «ابومهدی المهندس»، تداعی کننده‌ی نقش آفرینی پیروزمندانه جبهه‌ی شکست ناپذیر مقاومت اسلامی در تحقق آرمان‌های ملت‌های آزاده منطقه و جهان و شکست مفتضحانه مثلث شوم عربی، عبری و آمریکایی در طراحی های خائنانه علیه جهان اسلام است.

یک سال از شهادت ابرمردی گذشت که در سایه‌ی ایمان به خدا، بصیرت و ولایتمداری، تمام توطئه‌های جبهه‌ی شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل با پادویی وهابیت کثیف را مقتدرانه بر باد داد و جبهه‌ی مقاومت اسلامی را در ادبیات سیاسی جهان معاصر به عنوان جبهه‌ای شکست ناپذیر و مقتدر، نهادینه کرد.

خون پاک او در حالی به دستور پلیدترین ابن ملجم زمانه بر زمین ریخت که نه تنها هدر نرفت، بلکه جوششی بیکران در کالبد تمام دلدادگان این جبهه‌ی مقدس و همیشه پیروز آنهم در جغرافیایی بسیار فراتر از جغرافیای منطقه غرب آسیا ایجاد کرد و جوشان تر از همیشه در رگهای همه مجاهدان جبهه‌ی حق و حقیقت به جریان درآمد.

شهید سلیمانی، جاودانه شد ولی ترامپ جنایتکار به گورستان تاریخ پیوست و سند اضمحلال و نابودی جبهه استکبار را احمقانه امضا کرد.

امروز، روح مقدس سردار سلیمانی، متجلی تر از هر زمان دیگر در بیان و بنان رادمردان زمانه و رزمندگان سلحشور جبهه‌ی نبرد با استکبار و صهیونیسم، متجلی و غنچه‌های زیبا و معطر پیروزی در بوستان دل ستان جبهه‌ی مقاومت، شکوفا شده و رایحه روح بخش پیروزی، تمام جغرافیای سیاسی، نظامی و فرهنگی این جبهه‌ی سربلند را فرا گرفته است.

اکنون که اولین سالگرد شهادت سرداران جبهه‌ی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با چهلم شهادت دانشمند بزرگ هسته‌ای کشورمان شهید فخری زاده، مقارن گردیده است.

اینجانب یاد و خاطره‌ی این شهدای عزیز و همه‌ی شهدای به خون خفته جبهه‌ی مقاومت و دفاع از حرم و حریم مقدس اهلبیت (ع) را گرامی میدارم و امیدوارم روند شتابان پیروزیهای این جبهه و نابودی گروه‌های تروریستی نظیر داعش و غیره را در سایه‌ی تحقق وعده‌های الهی و انتقام سخت از جنایتکاران، بیش از پیش، نظاره گر باشیم.

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار