روایت غلامی از دیدار با شهید سلیمانی/ حاج قاسم سربازِ مردم و انقلاب بود

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار متواضع و فروتن بود.
کد خبر: ۴۳۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ - 03January 2021

روایت غلامی از دیدار با شهید سلیمانی/ حاج قاسم سربازِ مردم و انقلاب بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج ایران در گفت‌وگویی، درمورد خاطره دیدارش با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: همه چیز برای من به تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۷ برمی‌گردد. این همان تاریخی است که من توانستم با سردار دل‌ها دیدار کنم. این دیدار حدود ساعت ۱۳:۳۰ صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همان لحظاتی که سردار را دیدم، وی مرا در آغوش گرفت و من هم دقایقی درمورد مسابقاتی که در آن با حریف رژیم صهیونیستی روبرو نشدم صحبت کردم. نکته مهم و جالب در این صحبت‌ها برای سردار این بود که من در آن مسابقات تنها بودم و کسی کنارم نبود که بخواهد مرا برای رویارویی یا عدم رویارویی با حریف راهنمایی کند. ضمن اینکه سردار سلیمانی در سخنرانی خود در شهر بابل چند دقیقه درمورد من صحبت کرد.

استاد بزرگ شطرنج ایران درخصوص ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی، گفت: حاج قاسم بسیار متواضع و فروتن بود. همانطور که وی مقابل دشمنان همچون یک قهرمان می‌جنگید، مقابل مردم خودش بسیار متواضع بود. زمانی که سردار را در دیدارم با مقام معظم رهبری دیدم، وی پشت دوربین‌ها بود و هیچ وقت علاقه‌ای به دیده شدن نداشت. سردار بار‌ها ثابت کرد که پست و مقام برایش اهمیتی ندارد و هدفش خدمت به انقلاب و مردم بود.

غلامی با بیان اینکه حاج قاسم دوست داشت تا سرباز مردم و انقلاب اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: سردار ویژگی‌های زیادی داشت و فرد کاملی بود، اما من نمی‌توانم وی را به صورت کامل توصیف کنم. در سالگرد شهادت حاج قاسم هم باید بگویم که دشمنان نظام با ترور سردار، خباثت خود را بیش از پیش نمایان کردند. بعد از شهادت سردار قطعاً خونی که از وی رفت موجب شد تا هزاران نفر پای کار باشند و برای همان هدفی که سردار دنبالش بود بجنگند.

وی با بیان اینکه سردار هنوز هست و این ماییم که نیستیم، اظهار داشت: امیدوارم با دعا‌های حاج قاسم ما هم بتوانیم سربازی برای این نظام، انقلاب و حضرت آقا باشیم. ان‌شاءالله بتوانیم رضایت مقام معظم رهبری را جلب کنیم تا دل حاج قاسم هم از ما شاد شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار