محمدعبدالسلام: خروج آمریکا از منطقه تنها راه قصاص خون شهدای فرماندهان مقاومت است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: خروج نیرو‌های آمریکایی از منطقه تنها راه قصاص خون شهدای فرماندهان مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و أبومهدی المهندس محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۳۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 03January 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از پایگاه خبری المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصار الله یمن در مراسم اولین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس که با حضور نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن و سفیر ایران در صنعا برگزار شد، اظهار داشت: جنایت ترور این دو فرمانده عظیم الشأن به دست آمریکا، به بزرگداشتی برای امت اسلامی تبدیل شد.

سخنگوی انصار الله تاکید کرد: این جنایت، عظمت اقدامات این دو شهید علیه توطئه‌های آمریکایی و تکفیری را در منطقه آشکار کرد.

وی با اشاره به پیروی‌های مقاومت در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ گفت: شهید سلیمانی در این جنگ در لبنان حضور داشت و مقاومت به همراه این شهید تواست طرح خطرناک را در منطقه به شکست بکشاند.

سخنگوی انصار الله با تاکید بر اینکه امت اسلامی برای ادامه راه این دو شهید عزم خود را جزم کرده است، گفت: برای این دو شهید افتخار بزرگی است که قاتل آن‌ها بزرگترین قاتل در جهان است.

عبدالسلام با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی سرباز گمنامی بود که تنها افراد کمی از اقدامات وی اطلاع داشتند، افزود: به یاد می‌آوریم که چگونه پس از شکست‌های گذشته، احساس پیروزی بعد از این جنگ (۳۳ روزه) به مردم کشور‌های عربی واسلامی بازگشته است.

وی افزود: شهید سلیمانی سربازی بود که احساس مسئولیت دینی و اخلاق برای دفاع از مستضعین جهان می‌کرد او در ایران متولد شد و پرورش یافته اسلام بود.

عبدالسلام در پایان از نقش جمهوری اسلامی و رهبری آن در حمایت از ملت یمن علیه تجاوزگری ائئلاف سعودی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار