معاون اجرایی قرارگاه امام علی:

ولایت‌پذیری و مقابله با زیاده خواهان شاخصه مهم «شهید سلیمانی» بود

سردار نصیری با اشاره به اینکه باید به شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب نگاه کنیم، گفت: ولایت پذیری و مقابله با زیاده خواهان شاخصه مهم سردار شهید بود.
کد خبر: ۴۳۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ - 03January 2021

ولایت پذیری و مقابله با زیاده خواهان شاخصه مهم «شهید سلیمانی» بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نصیری معاون اجرایی قرارگاه امام علی (ع) در حاشیه برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش که در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد در گفت‌وگویی اظهار داشت: در فرمایشان رهبر نکات بسیار ارزشمندی در خصوصیات شهید بیان شد و مهم‌ترین چیزی که مورد تبیین قرار گرفته بود این بود که خود این شهید مردمی بودند و تمام مراسم‌ها هم باید مردمی برگزار شود که شاهد این هستیم که این اتفاق افتاده است.

نصیری با اشاره به اینکه از فرمایشات دیگر رهبر این بود که ما به این شهید به عنوان یک مکتب نگاه کنیم مکتب مکتب مقاومت است که از امام و رهبری به ما ارث رسیده و شهید سلیمانی به عنوان اصلی‌ترین نماد مقاومت محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخص این شهید ولایت‌پذیری و اطاعت محض از، ولی فقیه بوده است گفت: ایشان در تمامی فرمایشات از ولایت پذیری سخن می‌گفتند و مشخصه دیگر ایشان استکبار ستیزی و مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار در مقابل مکتب و جبهه مقاومت بود که باید در اجتماع به آن توجه داشته باشیم.

آنچه مهم است این است که وقتی که به عنوان یک مکتب از شهید سلیمانی یاد می‌کنیم یعنی اینکه یک مجموعه کامل از آن چیزی است که باید داشته باشیم و ما در حال حاضر امام را مسیری برای نسل‌های گذشته و نسل‌های آینده می‌دانیم و در مکتب شهید سلیمانی نیز کسانی که با ایشان در جبهه مقاومت رفتند همین جوانانی بودند که این مکتب رادرک کردند و ان‌شاءالله نسل جوان نیز به این مکتب خواهند پیوست.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار