دبیر ستاد مردمی گرامیداشت شهیدان سلیمانی و میرحسینی خبر داد؛

رونمایی از سرود حاج «قاسم میرحسینی» در زاهدان

«علیرضا کیخا» گفت: اولین سرود خاص حاج قاسم میرحسینی تولید استان سیستان و بلوچستان با صدای «غلامرضا صنعتگر» طی مراسمی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۳۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ - 03January 2021

رونمایی از سرود حاج «قاسم میرحسینی»به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم گرامیداشت سالگرد سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج قاسم میرحسینی امروز با حضور اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مزار حاج قاسم میرحسینی در زاهک برگزار شد.

سرهنگ «علیرضا کیخا» دبیر ستاد مردمی گرامیداشت شهیدان سلیمانی و میرحسینی در این مراسم با اشاره به عملیات کربلای ۴ در سال ۶۵ اظهار داشت: ما می‌خواستیم در این عملیات به جزیره ام الرساس برسیم و کار صدام را یکسره کنیم اما بچه‌ها نمی‌دانستند عملیات لو رفته است قبل از عملیات حاج قاسم با تک تک غواص‌ها خداحافظی کرده بود همین که رمز عملیات گفته شد و بچه‌ها پا به اروند گذاشتند آسمان اروند با منور‌های دشمن مثل روز روشن شد و از جزیره غواص‌های ما را نه با سلاح های سبک بلکه با ضدهوایی مورد هدف قرار می دادند و شهیدشان کردند.

وی با اشاره به داستان حضرت ابراهیم (ع) و آتش نمرود گفت: حضرت ابراهیم وقتی داخل آتش انداخته شد ندا آمد که نگران نباش ما آتش را برایت سرد و همانند گلستان خواهیم کرد او پیامبر خدا بود اما یک زمانی بچه‌های ۱۳ و ۱۴ ساله که سنی نداشتند برای دفاع از این نظام و این مملکت پا پس نکشیدند و از آسمانی که آتش می‌بارید و می‌دانستند این آتش سرد و سلامت نیست باز هم پشت ولایت فقیه خود را خالی نکردند.

‌کیخا ادامه داد: امام خمینی انسانهایی همچون حاج قاسم سلیمانی، حاج قاسم میرحسینی و شهدای دیگری را در مکتب خود تربیت کرده‌اند که هیچگاه پشت امام را خالی نکردند این همان نسلی است که امام تربیت کرده بود و چه بسا اگر در زمان امام حسین (ع) می‌بودند در رکاب امام حسین (ع) نیز در برابر ظلم و کفر همانطور که در دوران دفاع مقدس ایستاده بودند اینجا هم می‌ایستادند.

این مسئول ادامه داد: همانگونه که شهادت امام حسین (ع) حرارتی در قلب مومنین ایجاد کرد و تا ابد ماندگار خواهد بود شهادت حاج قاسم سلیمانی هم حرارتی در دل و قلب ما ایجاد کرده و نخواهیم گذاشت که خاموش و سرد شود و نخواهیم گذاشت ذره‌ای از خاک کشورمان دست بیگانه بیفتد و بغض و کینه خود را نسبت به آمریکا و اسرائیل تا ابد در سینه خواهیم داشت و به فرزندانمان نیز انتقال خواهیم داد.

‌کیخا تصریح کرد: مهمترین برنامه روز 16 دی‌‌ برگزاری شب خاطره تحت عنوان «شبی با قاسم» با حضور و خاطره‌گویی همرزمان شهیدان سلیمانی و میرحسینی است.

وی بیان داشت: توزیع 10 هزار پوستر با شعار قاسم زنده است، شعارنویسی خودرویی با شعار «قاسم زنده است»، توزیع فلش کارت آینه خودرو با تصویر دو سردار شهید و برگزاری یادواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ساعت 18:30 در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان مهمترین عناوین برنامه‌های 17 دی‌ف است. اولین سرود خاص حاج قاسم میرحسینی تولید این استان با صدای خواننده محبوب غلامرضا صنعتگر نیز در این مراسم رونمایی می‌شود.

این مسئول متذکر شد: 18 دی‌ حرکت علاقه‌مندان شهید حاج قاسم از زاهدان به کرمان با دو دستگاه اتوبوس برنامه‌ریزی شده و 19 دی‌‌ در روز شهادت میرحسینی در مزار شهید سلیمانی یادواره شهیدان میرحسینی و سلیمانی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار