رئیس سازمان حشدالشعبی:

قصاص قاتلان فرماندهان پیروزی در گرو اخراج نظامیان آمریکایی است

رئیس سازمان حشدالشعبی عراق بر لزوم اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 03January 2021

قصاص قاتلان فرماندهان پیروزی در گرو اخراج نظامیان آمریکایی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشدالشعبی عراق در جریان مشارکت در تجمع گسترده مردم عراق اعلام کرد که قصاص قاتلان فرماندهان پیروزی، در گرو اجرای مصوبه پارلمان این کشور مبنی بر اخراج نظامیان آمریکایی است.

وی در این تجمع که امروز در میدان التحریر بغداد برگزار شد، افزود: عراقی‌ها زیر پرچم کشورشان و زیر پرچم مرجعیت دینی متحد باقی خواهند ماند.

الفیاض ادامه داد: تجمع میلیونی عراقی‌ها در میدان التحریر بیانگر اراده ملی آن‌ها است.

وی گفت: ما پیغام رسان جنگ یا خشونت طلب نیستیم.

رئیس سازمان حشدالشعبی در خصوص روند عادی سازی روابط میان برخی رژیم‌های سازشگر عربی و تل‌آویو نیز تاکید کرد: اقدامات سازشگران در عادی سازی روابط، بیانگر ضعف و دوری آن‌ها از ملت هایشان است.

شمار زیادی از مردم عراق برای شرکت در تظاهرات گسترده در نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از بامداد امروز به سمت میدان التحریر بغداد حرکت کردند.

این تظاهرات گسترده تحت عنوان «شهادت و حاکمیت» برگزار می‌شود. پیش از این، مسئولان حشد شعبی از برگزاری یک تظاهرات میلیونی در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی خبر داده بودند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار