جانشین وزیر دفاع در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

بهره‌گیری وزارت دفاع از ایده‌های شهید سلیمانی در ساخت تسلیحات نوین

سردار تقی‌زاده گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه علوم و فنون و تکنولوژی‌های جدید در عرصه ساخت تسلیحات نوین، صاحب‌نظر بود و در خصوص ساخت برخی تسلیحات، پیشنهادات جامع و کارآمدی را به وزارت دفاع ارائه می‌کرد.
کد خبر: ۴۳۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷ - 06January 2021

سردار سلیمانی در حوزه تکنولوژی ساخت تسلیحات مدرن صاحب‌نظر بود و به ما کمک می‌کردسردار سرتیپ پاسدار «قاسم تقی‌زاده» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به شخصیت والای سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، اظهار داشت: به دلیل شرایط کاری و تعاملی که صنایع دفاعی کشور با جبهه مقاومت داشت، ارتباط مستقیمی با سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی برقرار کرده و مسائل عراق، سوریه و یمن را تحت نظر داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: ایشان از سعه صدر، صبر، متانت و تواضع خاصی برخوردار بود و همچنین در حوزه علوم و فنون و تکنولوژی‌های جدید در عرصه ساخت تسلیحات نوین تسط داشت.

جانشین وزیر دفاع ادامه داد: هنگامی که در ارتباط با ساخت برخی تسلیحات پیشنهاداتی ارائه می‌شد، سردار سلیمانی صاحب‌نظر بود و با توجه به شرایط منطقه، درگیری، نوع تحرک دشمن و در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف پیشنهادات خود را مطرح می‌کرد.

سردار تقی‌زاده افزود: غالباً طرحی که ایشان درباره تسلیحات جدید داشت، نسبت به طراحی دفاتر دیگر مرتبط با ما، جامع‌تر و کارآمدتر بود.

جانشین وزیر دفاع در پایان عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی فقدان بسیار بزرگی برای مسلمانان جهان به‌ویژه شیعیان بود و امیدواریم راه ایشان توسط جوانان مؤمن و انقلابی ادامه یابد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها