فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه:

شهادت سردار سلیمانی موجب استحکام جبهه مقاومت شد/ دشمنان حضور سلیمانی را پایان خود می دانستند

سردار مارانی گفت: ایثارگری‌ها و مجاهدت های حاج قاسم پس از دفاع مقدس بی نظیر و تکرار نشدنی است، چراکه بدون اینکه به او امر شود به کشور خدمت می کرد.
کد خبر: ۴۳۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ - 03January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، اولین سالگرد شهادت سردار دلها با حضور جمعی از همرزمان آن شهید والامقام و مشارکت گسترده جامعه دریایی و بندر استان هرمزگان امروز در محل مسجد پیامبر اعظم (ص)  واقع د ربندر شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه مدینه منوره که از همرزمان شهید سلیمانی بود و در سالهای گذشته بعنوان جانشین آن شهید والامقام در لشکر41 ثارالله خدمت می کرد، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم بار دیگر روح استکبار ستیزی را در دل همه آزادگان جهان نهادینه کرد و موجب استحکام جبهه مقاومت شد.

وی افزود: آن شهید جبهه اسلام را در سوریه، لبنان و عراق رهبری کرد و برای دفاع از این خاک در مقابل دشمن ایستاد تا جایی که همه دشمنان با واهمه،حضور ایشان را پایان خود می دانستند.

سردار مارانی با اشاره به اخلاص و شجاعت شهید سلیمانی ادامه داد: سردار سلیمانی نماد مجاهد صادق بود و خون او چکیده ای از خون تمام آزادمردانی است که در سراسر عالم برای آزادگی جانفشانی می کنند.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در صحنه های نبرد، عرصه های سیاسی، حوزه اقتصادی، فرهنگی، نظامی و دفاعی مرد میدان عمل بود افزود: شجاعت، تدبیر و ولایتمداری حاج قاسم ناجی نظام و انقلاب و جهان اسلام است.

سردارمارانی گفت: فعالیت ها و مجاهدت های حاج قاسم پس از هشت سال دفاع مقدس تکرار نشدنی  و بی نظیر بود چرا که بدون این که به او امر شود به کشور خدمت می کرد.

فرمانده قرارگاه مدینه منور با بیان اینکه سردار سلیمانی پاداش مجاهدتها و شب زنده داری های خود را با شهادت گرفت، تصریح کرد: ادای دین به حاج قاسم ادامه دادن مکتب اوست و امروز بر ماست تا با تبیین برکات خون آن شهید راه و مکتب حاج قاسم را ره توشه قرار دهیم.

در ادامه این مراسم حضرت حجت السلام و المسلمین «عطاا... میرزاده» استاد حوزه و دانشگاه نیز به بیان ویژگیهای شخصیتی،مجاهدات و رشادتهای  سردار سلیمانی پرداختد.

اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه مقاومت بسیج و امور ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و با مشارکت شرکتهای مستقر در بندر شهید رجایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مراقبتی خارج از شبستان  مسجد پیامبر اعظم (ص ) و در محیط باز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار