معاون فرهنگی بنیاد شهید:

حاج قاسم ستون اصلی بیداری اسلامی بود

سردار سلیمانی گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ستون فقرات مجمع بیداری اسلامی و مجمع محبان اهل بیت (ع) بود.
کد خبر: ۴۳۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ - 04January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و محافظان ایشان با برنامه «صبح و گفتگو» مصاحبه تلفنی کرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم محور و فرمانده مقابله با تروریسم بود و در این مسیر میراث زیادی از خود بر جای گذاشت.

وی سردار سلیمانی را سیدالشهدای محور مقاومت خواند و افزود: حاج قاسم هنوز هم زنده است و حاج قاسم‌های زیادی در مسیر اتحاد محور مقاومت در راهند.

این مقام مسئول از شهید سردار حاج قاسم با تعبیر «ستون فقرات مجمع بیداری اسلامی و مجمع محبان اهل بیت» یادکرد و گفت: سردار سلیمانی محور مقاومت در حوادث یمن و عراق و سوریه بودند و به اذعان و اعتراف عراق، اگر رشادت‌های حاج قاسم و همرزمانش نبود الان این کشور در دست داعش و سلفی‌ها و بعثی‌ها بود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید اظهار کرد: نبوغ نظامی، روحیه سلحشوری و جنگندگی، اخلاص، شهادت طلبی، صلابت، ساده زیستی، ارتباط دلی با خوزستانی‌ها در حادثه سیل و ارتباط با جوانان با سلایق و پوشش‌های مختلف از جمله روحیه‌های این شهید بود که تأثیر آن نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان مشهود است.

سردار یعقوب سلیمانی در پایان گفت: دشمن با ترور سردار سلیمانی، دچار اشتباه استراتژیک شد، زیرا با رفتن حاج قاسم تحولات جدی در دنیا علیه خودشان رقم خورد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها