بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

خون شهید سلیمانی ایرانیان را متحد کرد

در بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی آمده است: خون شهید سلیمانی تمام ایرانیان با هر اندیشه و تفکری را به نحوی متحد کرده است.
کد خبر: ۴۳۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ - 04January 2021

خون سردار سلیمانی ایرانیان را متحد کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

این بیانیه‌ با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم مکتب این شهید گرانقدر را پررونق‌ترین مکتب در ادامه مکتب حسینی و عاشورایی معرفی کرد و در ادامه آورد: «یکسال از پرواز آسمانی بزرگ قهرمان ملت ایران و امت اسلام، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی گذشت او که درس ایثار و فداکاری را در مدرسه هشت سال دفاع مقدس آموخته بود بعد از سال‌ها ایثار و از خودگذشتگی، خود مدرسه و نماد دیگری از صداقت، رشادت و پایمردی شد.

هرچه از شهادت «مرد میدان مقاومت» زمان می‌گذرد، زمینه‌های گسترش تفکر مقاومت به واسطه رفتار‌های فردی مردی که اخلاق را در تمامی مناطقی که در آن حضور داشت و در مواجهه با نیرو‌های خود و مردم آن مناطق به خوبی به منصه ظهور می‌نشاند، بیشتر نمایان می‌شود.

خون شهید سلیمانی تمام ایرانیان با هر اندیشه و تفکری را به نحوی متحد کرده است، با شنیدن اسم این شهید بزرگوار مردم ایران از پیر و جوان تا زن و مرد، اندوه در چشمانشان موج می‌زند و در انتظار ستاندن انتقام از آمران و عاملان این جنایت بزرگ تاریخ هستند.

بدون شک بیش از هر مقام و جایگاه دنیوی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بنده محبوب خداوند، و محبوب‌ترین، وارسته‌ترین، شجاع‌ترین، خلاق‌ترین و پرآوازه‌ترین فرمانده نظامی در گستره جهان بوده و شخصیت استوار، پرصلابت و پرافتخار او در همه کشور‌های جهان طنین ­افکن خواهد بود، مکتب شهید سلیمانی که ادامه مکتب حسینی و عاشورایی و مکتب امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) است، پررونق‌ترین مکتب خواهد شد.

شهادت، این سرشناس‌ترین و قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم و چهره بین المللی مقاومت و اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام و قهرمان شکست استکبار که مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود را هیچگاه از یاد‌ها نخواهد برد و آمران و عاملان شهادت این اسطوره جهاد و شهادت و ولایتمداری و خدمت و معنویت، باید هر لحظه منتظر انتقام سخت امت اسلام و حق­ طلبان عالم باشند.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن اعلام انزجار بی نهایت و همیشگی خود از مستکبران و در راس آن، «شیطان بزرگ آمریکا» یاد و خاطره سردار بزرگ سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارد.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها