رئیس هیأت امنای کمیته امداد:

رؤسای جمهور برخی کشور‌ها مجذوب حاج قاسم بودند

حجت‌الاسلام کازرونی با اشاره به مجاهدت شهید سلیمانی در دفاع از مستضعفان گفت: رؤسای جمهور برخی کشور‌ها مجذوب حاج قاسم بودند.
کد خبر: ۴۳۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 04January 2021

دفاع از مستضعفان از سردار سلیمانی شخصیتی بی‌نظیر ساخت/ روسای جمهور دیگر کشور‌ها مجذوب حاج قاسم بودندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محسن کازرونی» رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم اولین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که ظهر امروز در محل این کمیته برگزار شد، با بیان اینکه سردار سلیمانی عمر خود را در راه جهاد و مبارزه مستقیم با دشمن گذراند، اظهار داشت: سردار سلیمانی پس از دفاع مقدس همواره در جنگ بود؛ حاج قاسم جان خود را برای دفاع از مستضعفان از دست داد و همین موضوع، شخصیت بی‌نظیری از ایشان ساخت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی چهره‌ای مردمی بود، گفت: نه‌تنها مردم در داخل کشور بلکه ایرانیان خارج از کشور از شهادت حاج قاسم ناراحت شدند و این به دلیل اخلاص حاج قاسم بوده است.

رئیس هیأت امنای کمیته امداد با اشاره به سخنرانی شهید سلیمانی در مجلس خبرگان افزود: ما همه مجذوب سخنان حاج قاسم شدیم؛ مطیع بودن حاج قاسم در برابر امر ولی، یکی از ویژگی‌های بازر سردار سلیمانی بود و ایشان به دنبال تکمیل خیمه ولایت بود.

حجت‌الاسلام کازرونی بیان کرد: سردار سلیمانی به دنبال جذب کسانی بود که حتی کمی با نظام زاویه داشتند؛ حتی پوتین و رؤسای جمهور برخی کشورها نیز مجذوب شخصیت حاج قاسم بودند.

رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان گفت: اطاعت از رهبری، بصیرت و مقاومت سردار سلیمانی الگویی برای همه ما است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار