مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان:

سردار دلها همواره خودش را سرباز ولایت می‌دانست

«احمد حسین فتایی» گفت: سردار دل‌ها در کنار مردم در سختی‌ها و مشکلات از جمله سیل خوزستان و لرستان همواره حضور داشتند و در عین شجاعت، درایت، مدیریت، مدبر و هوش ذاتی، همواره خودش را سرباز ولایت می‌دانست.
کد خبر: ۴۳۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ - 04January 2021

سردار دلها همواره خودش را سرباز ولایت می‌دانست

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «احمد حسین فتایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در مراسم اختتامیه اولین سوگواره فرهنگی هنری سردار دلها که در سالن همایش حوزه هنری لرستان برگزار شد ضمن تسلیت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رهبری در یکی از پیام‌های ارزشمندشان در وصف سردار سلیمانی فرمودند مردم قدر سردار شهید سلیمانی را دانستند و این ناشی از اخلاص است؛ اینکه دل‌ها این جور همه متوجه می‌شوند، نشان‌ دهنده‌ این است که یک اخلاص بزرگی در آن مرد وجود داشت و مرد بزرگی بود.

وی افزود: علاقه مردم به سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مهدی ابومهدی مهندس با تشییع میلیونی سبب تحکیم وحدت ملی و اتحاد دو کشور ایران و عراق و همچنین خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی شد.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: سردار دل‌ها در کنار مردم در سختی‌ها و مشکلات از جمله سیل خوزستان و لرستان همواره حضور داشتند و در عین شجاعت، درایت، مدیریت، مدبر و هوش ذاتی؛ همواره خودش را سرباز ولایت می‌دانست و در کنار مردم بود و این راز ماندگاری سردار بود که حتی خونش در کنار سایر شهدا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: اداره کل فرهنگ ارشاد لرستان براساس رسالت ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در مکتب سلیمانی به دنبال  این بود که از ظرفیت هنر برای  بهره بگیرد که در همین راستا با فرخوان سوگواره سردار دلها در هفته دفاع مقدس هنرمندان لرستانی در این زمینه  با زبان هنر تولید محتوا کردند.

فتایی گفت: 230 اثر به دبیرخانه اولین سوگواره سردار دلها در 17 حوزه متنوع فرهنگی هنری سرود، دلنوشته، موشن گرافیک و غیره ارسال شد.

این مسئول با بیان اینکه بنا داریم سوگواره هرساله در راستای ترویج مکتب سردار سلیمانی برگزار شود تصریح کرد: استان لرستان سال آینده میزبان کنگره ملی 6 هزار و 300 شهید است و همه باید تلاش کنیم شرمنده این شهدا نشویم و بتوانیم کنگره‌ای در شان شهدا برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها