نماهنگ «منصور آسمانی» در سالروز شهادت شهید ستاری رونمایی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: در بیست و ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری، نماهنگ «منصور آسمانی» با حضور همسر معظم شهید ستاری رونمایی شد.
کد خبر: ۴۳۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 04January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از نماهنگ «منصور آسمانی» که در منزل شهید ستاری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره فرماندهان شهید در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: هم‌زمان با بیست و ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری، نماهنگ «منصور آسمانی» کاری از معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهرستان‌های استان تهران با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رییس جمهور و همسر معظم شهید رونمایی شد.

وی افزود: شهید ستاری در دوران دفاع مقدس به علت فعالیت‌های بیش از حدی که در اجرای طرح‌های جنگی از خود نشان داد به عنوان معاون عملیات فرماندهی پدافند نیروی هوایی منصوب شد و همین امر نشان از توان بالای دفاعی و علمی این شهید بزرگوار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستا‌های استان تهران در این دیدار با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهادتی که خداوند، روزی مردان بزرگی، چون سرلشکر شهید منصور ستاری کرد، نام ایشان را تا همیشه در آسمان این کشور ثبت کرد.

سرلشکر شهید «منصور ستاری» در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۲۷ در شهرستان قرچک متولد شد و در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۷۳ در سانحه هوایی به همراه فرماندهان نیروی هوایی ارتش به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار