نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

مردم و مسئولان قدردان خون پاک شهدا باشند/ دشمنان از هیچ آسیبی فروگذار نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید قدردان خون‌های پاکی که برای حفظ اسلام، انقلاب اسلامی و مردم ریخته می‌شود باشیم، گفت: نیروی امین و مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی زحمات زیادی را متحمل می‌شود و این مهم را از ارقام و آمار می‌توان دریافت.
کد خبر: ۴۳۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ - 04January 2021

مردم و مسئولان قدردان خون پاک شهدا باشند/ دشمنان از هیچ آسیبی فروگذار نمی‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امشب در دیدار با خانواده معظم شهید «سعید بنی‌اسدی» از شهدای مبارزه با مواد مخدر، ضمن تسلیت ارتحال اندیشمند وارسته و علامه بصیر حضرت آیت الله «مصباح یزدی» مناسبت‌های سالگرد شهادت سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی  «فخری‌زاده» را گرامی داشت.

وی خطاب به خانواده شهید بنی‌اسدی با تأکید بر اینکه همه شما با خاندان اهل بیت (ع) در مصائب آن‌ها و اجر و پاداش در نزد پرورگار شریک هستید، بیان داشت: هر چند مشکلات زیاد است و از دست دادن فرزند سخت است اما همه ما رفتنی هستیم و هیچکسی و چیزی جز اجر خانواده شهدا باقی نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید قدردان خون‌های پاکی که برای حفظ اسلام، انقلاب اسلامی و مردم ریخته می‌شود باشیم، تبیین کرد: نیروی امین و مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی زحمات زیادی را متحمل می‌شود و این مهم را از ارقام و آمار می‌توان دریافت.

عبادی با اشاره به پدیده شوم مواد مخدر و ورود آن به کشور ایران، یادآور شد: مواد مخدر از دورانی که استعمار در کشورهای اسلامی راه یافته پیدا شده و دشمنان با رواج این پدیده شوم جان، فرهنگ، دین، ناموس، استقلال و آزادی مردم را نشانه گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان از هیچ آسیبی فروگذار نمی‌کنند که از مهم‌ترین آن‌ها مواد مخدر است، بیان داشت: دشمن از این طریق می‌خواهد بر همه امور مردم اعم از دین، فرهنگ، استقلال و غیره مسلط بشوند بنابراین این سم مهلک را برای همین وارد جامعه ما می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی از نقطه سفر مرزی تا قلب کشور، مطرح کرد: ما در فتنه‌های آخر الزمانی قرار داریم و در این خصوص در روایات آمده؛ کسانی که در این دوره پر فتنه خطرناک بتوانند در این مرحله مقاومت و استقامت کنند و دین خود را حفظ و جهاد کنند اینها مقامشان از آن‌هایی که بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) باشند بالاتر است.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در هر جبهه‎‌ای جهاد در راه خدا می‌کنند به‌ویژه ارواح طیبه شهدا امید شفاعت داریم و امیدواریم از این بهره بزرگ مقام «عند ربهم» برخوردار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار