فرماندار شهرستان بردسکن:

خدمت‌رسانی بسیج به مناطق محروم باعث عزت ایران اسلامی است

مجتبی شاکری گفت: خدمت به مردم در راستای محرومیت‌زدایی و سازندگی دورافتاده‌ترین نقاط روستایی کشور توسط سپاه و بسیج عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۴۳۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ - 04January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، «مجتبی شاکری» فرماندار شهرستان بردسکن به همراه سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن و جمعی از مسئولین محلی از اکیپ پزشکی و گروه‌های جهادی مستقر در شهر انابد بازدید کردند.

مجتبی شاکری در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند گروه‌های جهادی مستقر در در روستاهای عشایری اظهار داشت: بسیج نیرویی کارآمد و پیشگام است و سپاه پاسداران و بسیج در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده بخش زیادی از مشکلات حل شده است.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه سپاه پاسداران با تکیه به مردم ماموریت‌های محوله را بخوبی به انجام رسانده است، افزود: سپاه پاسداران و بسیج در نقاط مختلف ایران اسلامی نیروهای مورد اعتماد و کوشا برای مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

رئیس شورای اداری بردسکن در پایان خدمت به غیورمردان عشایر را یک موهبت الهی دانست و گفت: خدمت به مردم در راستای سازندگی دورافتاده‌ترین نقاط روستایی کشور توسط سپاه و بسیج عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

طرح مسجد سنگر سلامت گامی در جهت ریشه‌کنی کرونا

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن نیز در این بازدید ابراز داشت: از آبان‌ماه که تفاهم‌نامه همکاری با عنوان مسجد سنگر سلامت بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سپاه امام رضا (ع) منعقد شد همه مجموعه‌های اداری شهرستان به همراه بسیج جامعه پزشکی و پایگاه‌های مقاومت بسیج پای کار آمدند و بعد از گذراندن آموزش‌های لازم کار بیماریابی را آغاز کردند.

وی افزود: در روزهای ابتدایی اجرای این طرح روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر مشکوک یا بیمار شناسایی و قرنطینه شدند که این آمار به مرور کمتر شد تا این‌که طی سه روز گذشته آمار ۳ بخش بزرگ انابد، مرکزی و شهرآباد در طرح مسجد سنگر سلامت به صفر رسیده است.

سرهنگ جنیدی از همکاری خوب بهورزان و مسئولین خانه ‌‌های بهداشت با فرماندهان پایگاه‌های بسیج و رابطین سلامت در پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستاها نیز قدردانی کرد.

وی در پایان از تلاش‌های اکیپ پزشکی بیمارستان نبوت و گروه جهادی شهید ابراهیم هادی بردسکن در جهت محرومیت‌زدایی در مناطق عشایرنشین این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار