مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین کار فرهنگی است

«هدایت مظلومی» ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین کار فرهنگی دانست.
کد خبر: ۴۳۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ - 04January 2021

ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین کار فرهنگی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در جلسه با  فرمانده یگان ویژه استان که با موضوع «سفیر شهید» برگزار شد با بیان اینکه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند مستند سازی آثار شهداست، اظهار داشت: برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال این فرهنگ غنی به نسل‌های آینده و حفظ و ماندگاری ارزش‌های ایثارگری در جامعه بویژه در یادواره‌های شهدا، دیدارها و... باید کار محتوایی و زیربنایی انجام دهیم تا برنامه‌های فرهنگی بازخورد خود را نشان دهد.

مظلومی ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین کار فرهنگی دانست و گفت: کار فرهنگی بویژه در حوزه ایثار و شهادت مستلزم برنامه‌ریزی، مشارکت، همکاری و عزم جدی را می‌طلبد و همه اقشار جامعه باید با اشاعه سیره شهدا، نسبت به این مجاهدان طریق حق و حقیقت ادای دین کنند.

مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران با اشاره به اینکه این بنیاد آماده ارائه محصولات فرهنگی در راستای گسترش و نشر فرهنگ ایثار و شهادت شامل اطلاعات دیجیتالی شهدا، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، دست نوشته‌های شهید و... به سایر دستگاهها است، عنوان کرد: شهدا به قشر و فرد خاصی اختصاص ندارند و شهدای عزیز ما متعلق به همه آحاد جامعه هستند و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایثارگری این عزیزان است.

مظلومی تصریح کرد: شهدا اسطوره‌های بی‌بدیل تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند و هر قدر برای ترویج فرهنگ شهدای والامقام گام برداریم جامعه ما در برابر همه مشکلات و تهدیدها مصون می‌ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه باید نسل سوم و چهارم انقلاب را با اندیشه‌های شهدا آشنا کنیم، گفت: هر قدر با افکار و اهداف شهدا آشنا شویم انس ما به شهدا و راه و روش آنان بیشتر خواهد شد.

در این راستا به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران بر لزوم دیدار از جامعه ایثارگری در قالب طرح سپاس از سوی طرفین تاکید شده است.

فرمانده یگان ویژه استان مازندران ضمن تشکر از همکاری فی‌مابین در امر فعالیت‌های ترویجی فرهنگی ایثار و شهادت، آمادگی این یگان را در جهت مستندسازی آثار شهدا و سایر برنامه‌های تبلیغی در حوزه ایثار و شهادت اعلام کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار