با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

مخالفت مجدد جنبش «توحید و اصلاح» مغرب با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

جنبش «توحید و اصلاح» مغرب با صدور بیانیه ای بار دیگر مخالفت خود با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۳۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ - 05January 2021

مخالفت مجدد جنبش «توحید و اصلاح» مغرب با عادی‌سازی روابطبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، جنبش «توحید و اصلاح» مغرب بیانیه‌ای را در خصوص عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی صادر کرد. این جنبش در بیانیه خود بار دیگر بر مخالفتش با فرایند عادی‌سازی روابط تأکید کرده است.

بر اساس این گزارش، جنبش مذکور در بیانیه خود نسبت به پیامدهای وخیم و خطرناک عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داده است. توحید و اصلاح در بیانیه خود آورده است: موضع ما در مخالفت با هرگونه عادی‌سازی روابط با تل‌آویو ثابت است.

این جنبش در بیانیه خود همچنین تأکید کرده است: دولت مغرب باید در تصمیم خود برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تجدید نظر کند. توحید و اصلاح پیشتر نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که با عادی‌سازی روابط با صهیونیسم مخالف است.

پیشتر «منصور عبدالعزیز» نماینده پارلمان الجزایر از اقدام مغرب در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و گفت: عادی‌سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین است.

وی افزود: توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی به منزله قمار با مسأله فلسطین در قبال به رسمیت شناخته شدن حاکمیت مغرب بر صحرای غربی است.

عبدالعزیز تاکید کرد که ملت مغرب مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، اما دولت این کشور می‌خواهد فلسطین را در ازای صحرای غربی بفروشد.

اخیراً نیز «محمد ششم» پادشاه مغرب مدعی شد که روابطه با رژیم صهیونیستی به نفع ثبات منطقه است و می تواند در آن صلح را به ارمغان آورد! وی همچنین ادعا کرد که کشورش به حمایت از مسأله فلسطین ادامه می دهد. او بر لزوم تحقق راهکار دو دولتی در اراضی اشغالی نیز تأکید کرده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار