فرزند شهید فخری‌زاده:

«حذف اندیشه شهدا» گام دوم استکبار در پروسه ترورها/ آمریکایی‌ها بار‌ها دنبال گفت‌وگو با شهید فخری‌زاده بودند

حامد فخری‌زاده گفت: استکبار در گام دوم ترور یعنی بعد از ترور فیزیکی، به دنبال حذف اندیشه‌ها می‌رود، زیرا می‌داند اندیشه‌های شهید نباید باقی بماند تا سردار سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌های دیگری به وجود آیند.
کد خبر: ۴۳۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ - 05January 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حامد فخری‌زاده» فرزند شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان در نشست خبری چهلمین سالگرد «شهدای هویزه» که صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: استکبار در گام دوم ترور یعنی بعد از ترور فیزیکی، به دنبال حذف اندیشه‌ها می‌رود، زیرا می‌داند اندیشه‌های شهید نباید باقی بماند تا سردار سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌های دیگری به وجود آیند.

وی افزود: حدود ۲۰ سال فخری‌زاده خار چشم استکبار جهانی بود، به نحوی که آمریکایی‌ها بار‌ها به دنبال گفت‌وگو با ایشان بودند؛ بر این اساس تبیین اندیشه شهدای دانشجو این پیام را برای آمریکا و همپیمانان آن‌ها دارد که باید از هزاران فخری‌زاده بترسند.

فرزند شهید فخری‌زاده ادامه داد: وقتی شهید فخری‌زاده به اصل انقلاب اسلامی می‌پردازد به معنای این است که اسلامی بودن صفتی نیست که به انقلاب چسبیده باشد به عبارت دیگر اسلامی بودن را در ذات انقلاب مردم کشورمان می‌دانست.

وی اضافه کرد: لذا می‌توان گفت این‌گونه نگاه کردن به موضوعات از خصایص و ویژگی‌های شهید فخری‌زاده بود؛ علاوه بر این وی به مطالعه کتاب نیز بسیار اهتمام داشت و از سوی دیگر دنبال فرمول‌های جدید هم بود به نحوی که علم و فلسفه را در هم تنیده بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها