رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف کالاهای احتکاری و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال

سرهنگ رفیعی‌کیا از کشف بیش از ۱۶۶ تن انواع کالای احتکاری و قاچاق به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ - 05January 2021

کشف ۲۰ میلیارد کالای احتکاری و قاچاق توسط پلیس گمرک در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «هادی رفیعی‌کیا» رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای منویات امام خامنه‌ای مبنی بر استقرار پلیس در مبادی رسمی ورود و خروج کالا و مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا، طی هفته گذشته کارآگاهان پلیس گمرک مستقر در مبادی رسمی بنادر جنوبی و گمرکات شرق کشور با همکاری سازمان‌های متولی و با بهره‌گیری از سامانه‌های پایشی و اشرافیت اطلاعاتی در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی موفق به کشف بیش از ۱۶۶ تن انواع کالای احتکاری و قاچاق از قبیل روغن خوراکی و ظروف شیشه‌ای کریستال به همراه مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و درمانی شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا در کشور موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها