رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

لزوم هم‌افزایی سازمان تبلیغات اسلامی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس/ ارزش‌های دفاع مقدس جلوه‌هایی از ارزش‌های دین اسلام است

حجت السلام محمد قمی گفت: فعالیت در حوزه دفاع مقدس یکی از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی است؛ لذا باید در این رابطه هم‌افزایی لازم را با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشیم.
کد خبر: ۴۳۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ - 05January 2021

لزوم هم‌افزایی سازمان تبلیغات اسلامی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس/ ارزش‌های دفاع مقدس جلوه‌هایی از ارزش‌های دین اسلام استبه گزارش خبرنگار حماسه جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز پس از ظهور بزرگ مردی همچون خمینی کبیر بسیاری از دوگانه‌های موهوم دیگر مجالی برای مطرح شدن ندارند.

وی افزود: در مکتب انقلاب اسلامی دیگر دوگانگی بین علم و دین، دین و زندگی و دین و دنیا مطرح نیست؛ امروز به واسطه انقلاب اسلامی به جایی رسیده‌ایم که باید از یک سطح بالاتری از معارف دینی سخن بگوییم.

حجت الاسلام قمی بیان داشت: امروز یکی از افتخارات مکتب اسلام و انقلاب اسلامی پرورش سردار قاسم سلیمانی است و مکتب سلیمانی بیانگر عظمت مکتب کلان انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) است.

وی گفت: امروز تفاوتی بین ارزش‌های اسلام و ارزش‌های دفاع مقدس وجود ندارد و در واقع ادله و شواهد عینی و اجتناب ناپذیر مکتب اسلامی را در مکتب دفاع مقدس جلوه‌گر می‌بینیم و ارزش‌های دفاع مقدس جلوه‌هایی از ارزشهای ناب دین مبین اسلام است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اهمیت کار کردن در حوزه دفاع مقدس گفت: فعالیت در این حوزه ضمن این که یکی از راهبردهای ما است از طرفی ریشه در باورها و اعتقادات قلبی ما دارد؛ لذا باید در این رابطه هم افزایی لازم را با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما امروز آمده‌ایم تا این عزم و اراده را به کتابت در آوریم و ان شا الله امضای این تفاهم‌نامه فتح بابی در جهت خدمت موثر و تعامل هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه تبلیغی کشور با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع باشد.

حجت الاسلام قمی گفت: امروز همه ما موظفیم از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی هنری و فرهنگی کشور در تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی استفاده کنیم و من به همه خادمینی که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکنون در راه تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهدا گام برداشتن خسته نباشید، می گویم و امیدوارم در این مسیر نورانی بتوانیم کمک کننده این عزیزان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما امروز ماموریتمان را ترویج ارزش‌های دفاع مقدس می‌دانیم، افزود: این برنامه امروز صوری و دیپلماتیک نیست. این تفاهم نامه کتابت شده در واقع یک اعتقاد ناب در راستای اجرای ارزشهای دفاع مقدس است زیرا مکتب امام (ره) به ما فهماند که ارزش‌های دفاع مقدس را باید تبیین کنیم. از اینرو با خادمین فرهنگ جهاد و مقاومت امروز همراه شده‌ایم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها