دیدار فرمانده هنگ مرزی تایباد با خانواده 2 شهید مرزبانی+ تصاویر

سرهنگ محمد چراغ با خانواده شهیدان مرزبانی «امیر نامدار» و «جواد آرمش» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۳۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ - 05January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت «امیر نامدار» و «جواد آرمش»، سرهنگ «محمد چراغ» فرمانده هنگ مرزی تایباد به همراه حجت‌الاسلام «محسن اسماعیلی» رئیس عقیدتی سیاسی این هنگ با خانواده این دو شهید والامقام دیدار کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نامدار و آرمش اظهار داشت: خدمت به جامعه جلوه‌های گوناگونی دارد. عده‌ای در حوزهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری به مردم خدمت می‌کنند و عده‌ای نیز در سنگر سلامت و درمان مشغول خدمت هستند اما یکی از نقش‌های برجسته در خدمت به مردم، برقراری امنیت در جامعه است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: امنیت واژه‌ای پر معنا و با ارزش است که عظمت آن را تنها هنگامی که عامل یا عواملی آرامش جامعه را به مخاطره می‌اندازد قابل درک است.

این مسئول در ادامه به اهمیت از جان‌گذشتگی شهدا در برقراری امنیت در جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: دلاور مردی و از خودگذشتگی شهدا در هر برهه‌ای از زمان یادآور رشادت‌های حماسه‌سازان دشت کربلا است. شهدا، با بذل جان خود آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های این حماسه‌آفرینان هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی تایباد در پایان گفت: شهیدان آرمش و نامدار نمونه بارزي از يک انسان کامل و جلوه‌ای از ایثار و فداکاری بودند که به فیض پرشکوه شهادت رسیدند تا هدایتگران راه شهادت باشند و مکتب شهادت‌طلبی در راه دین و وطن را در بین مرزبانان زنده نگه دارند.

سرهنگ چراغ و معاونین هنگ مرزی تایباد پس از این دیدار با حضور بر مزار شهیدان «نامدار» و «آرمش» ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای مرزبانی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها