طی پیامی؛

امیر «نجاتی» انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی را تبریک گفت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی طی پیامی انتصاب «مهدی مودی» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۳۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ - 05January 2021

امیر «نجاتی» انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی طی پیامی انتصاب «مهدی مودی» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان را  به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی را که از سوابق و تجارب طولانی، ارزنده و درخشان در عرصه های مختلف مدیریتی برخوردار می‌باشید به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش، صمیمانه به جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم.

استان خراسان شمالی از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگمردانی بود که خدمات بی‌شائبه و بی‌بدیلی به اسلام و ایران عزیز داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده سرافراز، دِین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است. لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز حق مسلم مردم ولایت‌مدار و بافرهنگ استان خراسان شمالی است و ان‌شاءالله با تعهد و کارآمدی جنابعالی که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران کسب نموده‌اید، شاهد پیشرفت‌ها و تحولات خوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان عزیز این خطه باشیم.

اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار