ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق:

طرح «پیوند آسمانی» باهدف حمایت از ازدواج آسان افسران ارتش اجرا می‌شود

امیر «رضا آذریان» گفت: می‌خواهیم شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که حداقل در ارتش، شرایط برای ازدواج کارکنان غیرمتأهل فراهم باشد و اگر افسر جوانی مایل به ازدواج بود، بداند که فرماندهان ارتش قطعاً از این تصمیم او حمایت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۳۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ - 05January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در حاشیه اجرای طرح «پیوند آسمانی» ویژه اهدای جهیزیه و لوازم زندگی ساده به کارکنان متأهل این قرارگاه با تأکید بر لزوم تسهیل شرایط برای تحقق ازدواج آسان، ترویج این فرهنگ را در راستای عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: طرح پیوند آسمانی، بیست و یکمین طرح از سلسله طرح‌های فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» است که به‌ طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اجرای طرح ترویج و تسهیل ازدواج آسان از جمله نیازهای امروز جامعه جوان کشور است که ارتش در اندازه توان خود با حمایت از افسران جوانی که به‌تازگی ازدواج‌کرده‌اند، توجه ویژه به معیشت این عزیزان را به‌عنوان یکی از اهداف فرهنگی خود دنبال می‌کند.

امیر آذریان خاطرنشان کرد: باید با اینگونه حمایت‌ها انگیزه لازم برای ازدواج را برای سایر جوانان فراهم کنیم. دستور دین و امر رهبر معظم انقلاب است که نباید هیچ جوانی به خاطر ملاحظات معیشتی از ازدواج گریزان شود ولذا می‌خواهیم شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که حداقل در ارتش، شرایط برای ازدواج کارکنان غیرمتأهل فراهم باشد و اگر افسر جوانی مایل به ازدواج بود، بداند که فرماندهان ارتش قطعاً از این تصمیم او حمایت خواهند کرد.

براساس این گزارش در طرح پیوند آسمانی ارتش علاوه بر اهدای جهیزیه و لوازم زندگی ساده به کارکنان جوان ارتش، بسته‌های معیشتی ویژه برای بهبود شرایط اقتصادی زوج‌های جوان ارتشی تدارک دیده‌ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها