فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

توزیع هزار ۸۳۲ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در کرمان

سردار «حسین معروفی» گفت: به مناسبت هفته مقاومت و با شناسایی که در سطح استان شد، مجموعا هزار و ۸۳۲ سری جهیزیه تهیه و بین زوج‌های نیازمند توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۳۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ - 05January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم توزیع هزار و ۸۳۲ جهیزیه ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و سالگرد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از هفته بسیج رویکرد کمک‌های مومنانه تغییر کرد که یکی از موارد آن ازدواج آسان، تهیه جهیزیه، کار‌های اشتغال خرد، بحث آب و مسائل معیشتی خانواده‌ها است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد:با هماهنگی که در قالب یک کار قرارگاهی بین سپاه، بسیج سازندگی، کمیته و بنیاد شهید حاج قاسم انجام شد، با شناسایی که در سطح استان شده مجموعاً هزار و ۸۳۲ سری جهیزیه تهیه شده که توزیع می‌شود.

سردار معروفی گفت: هر سری جهیزیه بیش از ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است، که بین ۱۲ تا ۱۶ قلم کالا در این سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، تلویزیون ۳۲ اینچ، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری گازی، فرش ۱۲ متری، چرخ گوشت، سرویس قابلمه، سرویس چینی، سرویس قاشق، پتوی دو نفره است شامل می‌شود.

توزیع هزار 832 سری جهیزیه به زوج های نیازمند در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز به صورت نمادین ۱۰۰ سری جهیزیه را آماده کردیم و خانواده‌ها مشخص شده که این سری جهیزیه به سراسر استان می‌روند و تحویل خانواده‌ها می‌شود و مابقی جهیزیه‌ها با هماهنگی‌هایی که انجام شده در اختیار شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی گفت: امیدواریم این فرهنگی که گذاشته شده و فرهنگ خیرخواهانه‌ای هست، پیشنهاد می‌شود در تمام ادارات خود این فرهنگ را ساری و جاری کنند و خانواده‌ها را شناسایی کنند؛ کسانی هستند که در تامین جهیزیه مشکل دارند و خود اداره باید پا پیش بگذارد و کار انفاقی انجام دهد و عزت خانواده‌ها را مراقبت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار