وزیر اطلاعات:

حاج قاسم یک قهرمان ملی بود که هیچ گاه دچار خودشیفتگی نشد

حجت‌الاسلام علوی گفت: حاج قاسم بود که تهدیدات امنیتی را در نطفه دفع کرد و پیروزی های پی در پی نیروی قدس در محور مقاومت، او را به عنوان یک قهرمانی ملی معرفی کرد، اما این باعث نشد او دچار خودشیفتگی شود و تواضع و فروتنی خود را در همه حال حفظ کرد.
کد خبر: ۴۳۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ - 05January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات در یادواره شهدای «تشییع پیکر حاج قاسم» در مصلی کرمان با بیان اینکه مسئله مرگ برای سردار سلیمانی هیچ اهمیتی نداشت اظهار داشت: حاج قاسم در برابر تهدیدات دشمن همان منطق امام حسین (ع) را دنبال می کرد و به همین دلیل شهادت وی در راه اسلام و میهن نام او را جاودانه کرد.

وزیر اطلاعات افزود: سردار دلها پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بود، او سخنانش را بدون غل و غش بیان می‌کرد و همین باعث می شد که مخاطب خود را تحت تأثیر قرار دهد، نگاه قرآنی از حاج قاسم یک شخصیت ممتاز و متمایز ساخت و از همان روزهای جوانی از او یک فرمانده منحصر و متمایز از سایر فرماندهان ساخته بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم از نظر بهره هوشی و ذکاوت هوش استثنایی خدادادی داشت افزود: وی در کنار این هوشمندی و ذکاوت، دارای بصیرت و معرفت فوق العاده ای بود و در مقام تبعیت از ولایت و اطاعت بی چون و چرا و ولایت مداری سردار دلها بر هیچ کس پوشیده نبود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: سردار سلیمانی در کنار تحلیل، قدرت تبیین بسیار بالایی نیز داشت، به نحوی که حتی بعضی رؤسای کشورهای دیگر که پای سخنان ایشان می نشستند، تحت تاثیر حرف ها و شخصیت ایشان قرار می گرفتند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک فرمانده همیشه پیروز بود و استراتژی های فوق العاده ای در صحنه نبرد طراحی و اجرا می کرد افزود: حاج قاسم بود که تهدیدات امنیتی را در نطفه دفع کرد و پیروزی های پی در پی نیروی قدس در محور مقاومت، او را به عنوان یک قهرمانی ملی معرفی کرد، اما این باعث نشد او دچار خودشیفتگی شود و تواضع و فروتنی خود را در همه حال حفظ کرد.

حجت الاسلام علوی بیان داشت: انسانیت، ادب و متانت در رفتار شهید سلیمانی به شدت موج می زد و او در یک مکتب به نام مکتب حاج قاسم جلوه کرد و این مکتب خیزش حاج قاسم های بیشمار در سایه هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار