بیانیه خانواده شهید «ابومهدی‌المهندس» خطاب به مردم عراق؛

آمریکا و دنباله‌های آن را با عزم حسینی متوقف خواهیم کرد

خانواده شهید ابومهدی‌المهندس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما ایمان داریم همان‌گونه که پدر الحشدالشعبی و فرمانده شهید «ابومهدی‌المهندس» می‌گفت: ما با این عزم حسینی آمریکا و دنباله‌های آن را متوقف خواهیم کرد، آن‌ها این امر را خیلی دور می‌پندارند و ما آن را نزدیک می‌دانیم.
کد خبر: ۴۳۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ - 05January 2021

آمریکا و دنباله‌های آن را با عزم حسینی متوقف خواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خانواده شهید «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق، امروز (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای از مردم این کشور برای برگزاری باشکوه مراسم نخستین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی بر داعش تقدیر کرد.

به نوشته رسانه‌های عراقی، در ابتدای این بیانیه پس از نام خداوند آیه هشت سوره «صف» ذکر شده که خداوند می‌فرماید: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ. کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.»

خانواده شهید المهندس در ادامه ضمن فرستادن درود و سلام خود بر «ملت بزرگوار عراق»، از حماسه‌ آن‌ها در مقابله با رژیم صدام و سپس اشغالگران آمریکایی و آزادسازی کشور از لوث وجود تکفیری‌ها، بعثی‌ها و داعشی‌ها تقدیر کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: «از صمیم قلب بر شما به دلیل تجسم این وفاداری بزرگ به فداکاری‌های شهید عزیز ابومهدی‌المهندس و عزیزان مظلومش در الحشدالشعبی و برادرش شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان محبوبش درود می‌فرستیم. شما کسانی هستید که ندای حسین (ع) در روز عاشورا را لبیک می‌گویید و روزهای خداوند را به یاد می‌آورید. شما کوه سرافرازی هستید که تیشه‌ای به آن راه ندارد.»

در پایان این بیانیه، خانواده شهید ابومهدی‌المهندس اعلام کرد: «ما به نشان احترام و افتخار برای این مواضع شرافتمندانه شما که تاج و تخت استبداد را به لرزه درآورد، می‌ایستیم و با شما به سوی هدف والایمان گام بر می‌داریم. ما ایمان داریم همان‌گونه که پدر الحشدالشعبی و فرمانده شهید «ابومهدی‌المهندس» می‌گفت: ما با این عزم حسینی آمریکا و دنباله‌های آن را متوقف خواهیم کرد. آن‌ها این امر را خیلی دور می‌پندارند و ما آن را نزدیک می‌دانیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار