مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

نیازمند عزم جهادی مدیران برای احیای هفت‌تپه هستیم

سردار «عبدالله ملکی» گفت: برای تکمیل یادمان شهدای گمنام هفت‌تپه نیازمند عزم جهادی مدیران هستیم تا هرچه زودتر این یادگار ارزشمند دفاع مقدس احیا شود.
کد خبر: ۴۳۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ - 05January 2021

نیازمند عزم جهادی مدیران برای احیای هفت‌تپه هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دومین جلسه پیگیری روند اجرایی احداث اردوگاه یادمان شهدای گمنام هفت‌تپه در خوزستان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد با بیان اینکه هفت‌تپه مقر لشکر ۲۵ کربلا در جنگ تحمیلی بود، گفت: این مکان بعد از جنگ رها شده بود و با پیگیری‌های پیشکسوتان استان و تشکیل ستاد احیای هفت‌تپه، کار احیای آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه در آغاز کار احداث، پیکر دو شهید گمنام در این منطقه خاکسپاری شد، افزود: پس از تدفین شهدا کار ساخت یادمان آغاز شد و هم اکنون نیز گروه‌های جهادی سپاه کربلا برای ادامه ساخت در منطقه حضور دارند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه به همت مردم و مسئولین استان شاهد پیشرفت در ساخت یادمان بودیم، گفت: برای تکمیل این مکان نیازمند عزم جهادی مدیران هستیم تا هرچه زودتر این یادگار ارزشمند دفاع مقدس احیا شود و راهیان نور و بازدیدکنندگان در این مکان حضور پیدا کنند.

خاطرنشان می‌شود، این جلسه با تصویب ۹ مصوبه به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار