مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های موجود دانشگاه لرستان برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت

سرهنگ «محسن رشیدی» بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه لرستان برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تأکید کرد و گفت: تقویت هرچه بیشتر همکاری‌های دو جانبه در راستای تقویت و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های دانشگاهی استان گامی موثر در راه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است.
کد خبر: ۴۳۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ - 05January 2021

استفاده از ظرفیت‌های موجود دانشگاه لرستان برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در دیدار با «خسرو عزیزی» رئیس دانشگاه لرستان بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در دانشگاه لرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تأکید کرد و  اظهار داشت: تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های دوجانبه در راستای تقویت و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های دانشگاهی و دانشجویی استان گامی موثر در راه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است.

 وی با اشاره به توانمندی‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان و لزوم همکاری آنها در تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس، افزود: دانشجویان، به‌ویژه دانشجویان رشته‌های ادبیات پایداری و جغرافیای پایداری می‌توانند نقش مهمی در نگارش مقالات دانشنامه دفاع مقدس لرستان داشته باشند.

سرهنگ رشیدی خواستار حمایت دانشگاه لرستان از چاپ کتب دفاع مقدس استان شد و گفت: بنا بر مصوبات جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان، دانشگاههای استان موظف هستند از چاپ کتب دفاع مقدس حمایت مالی و معنوی داشته باشند.

 این مسئول به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اشاره کرد و گفت: با انعقاد این تفاهم نامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در طی سه سال از 10 عنوان پایان‌نامه با موضوع دفاع مقدس حمایت خواهد کرد.

در ادامه «خسرو عزیزی» رئیس دانشگاه لرستان بر وظیفه همگانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ویژه در سطح نسل جوان  تاکید کرد و اظهار داشت: تاکنون پایان نامه‌های متعددی با موضوعات مختلف دفاع مقدس تهیه شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه همواره این آمادگی را داشته و دارد که از تهیه و نشر کتاب‌ها و مقالات مختلف با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و فرهنگ شهادت، حمایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار