نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهدا نظام و كشور را برای سالها بيمه كردند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: شهدا، ايثارگران و جانبازان، نظام و كشور را برای سال‌های سال بيمه كرده‌اند و رشادت‌های این مردان خدایی طمع دشمنان را برطرف کرد.
کد خبر: ۴۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ - 05January 2021

شهدا، ايثارگران و جانبازان، نظام و كشور را بيمه كردندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در مراسم ملی تجلیل از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری (بدون احتساب سهمیه) ویژه شاهد و ایثارگر که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار داشت: فرزندان شهدا، ايثارگران و جانبازان در شرايط يكسان از اولويت برای انتصابات مديريتی برخوردار باشند.

وی افزود: شهدا، ايثارگران و جانبازان، نظام و كشور را برای سال‌های سال بيمه كرده‌اند و رشادت‌های این مردان خدایی طمع دشمنان را برطرف کرد بنابراين همه مديون این ایثار و ازخودگذشتگی فرزندان برومند ایران اسلامی و خانواده‌های معظم آنها هستيم.

محمدی لائینی گفت: ما هم وظایفی در مقابل این افراد داریم، مبادا اولیای النعمه را با اولیای النقمه مساوی قرار دهیم؛ در عین حال که خدمات بزرگ به این جامعه هدف می‌دهیم نیاز به توجهات بیشتری است تا این فرزندان و یادگاران را به جایگاه درست برسانیم.

امام جمعه ساری افزود: انتظار جامعه این است که این عزیزان از این خانواده پاک، در آینده راه پدرانشان را بروند و در خدمت انقلاب باشند؛ به میهن و انقلابشان عشق بورزند و به پدرانشان افتخار کرده و تظاهر به این افتخار بکنند.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم از پنج تن از نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ شاهد و ایثارگر استان مازندران که بدون احتساب سهمیه حائز رتبه های زیر صد شدند تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار