رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

امروز دشمن در مقابل قدرت دفاعی نیروهای مسلح جرات هیچ تحرکی ندارد/ پیام خون شهدا ایستادگی در برابر استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور گفت: پیام خون شهدا ندای حضرت سیدالشهدا (ع) یعنی هیهات مناالذله و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و امروز دشمن در برابر قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما جرات هیچگونه تحرکی ندارد.
کد خبر: ۴۳۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ - 05January 2021

پیام خون شهدا ایستادگی در برابر استکبار است //// در حال تکمیل/ لطفا دقایقی صبر کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید هسته‌ای و دفاعی «محسن فخری زاده» که امشب در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: باید نام و یاد شهیدان همواره در جامعه زنده بماند، زیرا هر چه داریم به برکت شهدا داریم و اگر مجاهدت‌های شهیدان ما نبود از انقلاب اسلامی خبری نبود.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی ۵۶ عنوان کرد: در این روز مردم قم علیه طاغوت ۲۵۰۰ ساله و مقاله توهین آمیز روزنامه اطلاعات فریاد اعتراض سر دادند و با پیشتازی علما به دفاع از قرآن و رهبر خویش پرداختند.

آقاجانپور ادامه داد: شهید فخری زاده فرزند قم است و او نیز در راهپیمایی پرشور ۱۹ دی که سرآغاز قیام‌های بعدی علیه رژیم طاغوت بود، حضور و نقش آفرینی فعال داشت.

وی افزود: این شهید عزیز پس از انقلاب نیز دست از مبارزه بر نداشت و با عضویت در شورای فرماندهی سپاه منطقه غرب کشور، به سرکوب غائله‌های ضدانقلاب در این منطقه پرداخت.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح عنوان کرد: با شروع جنگ تحمیلی دیدیم که رژیم بعثی صدام از همه لحاظ از سوی استکبار تجهیز شده و مغرورانه ادامه مصاحبه با خبرنگاران را به تهران موکول کرده بود و در چنین صحنه هایی بود که شهید فخری زاده باز قدم در عرصه نبرد نهاد.

وی افزود: با گلوله باران و بمباران مناطق مسکونی توسط دشمن متجاوز، شهید فخری زاده و دوستان و همفکرانش که چاره کار را در ایستادگی و مقاومت می دیدند، به انجام تدابیر و اقداماتی در سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روی آوردند.

آقاجانپور تصریح کرد: این دانشمند شهید معتقد بود که برای مقابله با نظام سلطه باید قوی شد چون دشمن هیچ وقت دست از دسیسه بر نمی‌دارد و لذا کسانی که به فکر مذاکره هستند باید بدانند دشمنان ابدا کوتاه نمی آیند مگر اینکه تسلیم خواسته های آنان شویم.

وی افزود: امروز به برکت شهیدانی چون فخزی زاده و سردار سلیمانی ملت ما و نیروهای مسلح از چنان اقتدار دفاعی بالایی برخوردار هستند که که نه تنها دشمن به خود اجاز تحرک نمی‌دهد، بلکه چشم امید ملت های جهان به کشور ما و نظامی اسلامی ما دوخته شده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: گر رشادت شهید سلیمانی نبود، عراق و سوریه و لبنان و یمن و... وضعیت دیگری داشت و این نتیجه درس ایستادگی و استقامت است که شهدا از حضرت زهرا(س) آموختند.

وی افزود: امروز خواسته شهدا و پیام خون سرخ آنان، مقاومت و ایستادگی و پاسخ به ندای هیهات مناالذله سبدالشهدا(ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار