چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته سی و چهارم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته سی و چهارم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با محوریت شهدای هسته‌ای مشعل داران توسعه و پیشرفت علم و فناوری برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۳۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹ - 08January 2021

برنامه‌های ارتش در هفته سی و چهارم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته سی و چهارم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن بیستم تا بیست و ششم دی ماه سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این هفته مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی پایوران یادواره شهدای دفاع مقدس و همچنین مسابقات قهرمانی و انتخابی باستانی یادواره شهدای دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش نیروی زمینی نشست تبیین اهمیت و جایگاه علم و فناوری دفاع مقدس در پیشرفت کشور و نیروی پدافند هوایی مراسم تجلیل از شهدای هسته‌ای و تقدیر از کارکنان انرژی هسته‌ای و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع شهدای هسته‌ای را برگزار می‌کنند.

همچنین نیروی هوایی ارتش نشست تبیین نقش علم و دانش در دفاع مقدس را برگزار می‌کند و نیروی دریایی ارتش نیز نشست تبیین نقش شهدای هسته‌ای در توسعه علمی و تجلیل از کارکنان سازمان انرژی هسته‌ای را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار