سفر «محمدباقر قالیباف» به شهرکرد

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.
کد خبر: ۴۳۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ - 06January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، صبح امروز «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد و مورد استقبال مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ماموریت‌ها و رویکرد تحولی که در مجلس دنبال می‌شود، نظارت‌های میدانی با اولویت مناطق محروم در دستورکار مجلس است.

‌قالیباف ادامه داد: این سومین سفر استانی است که توفیق داریم در خدمت مردم شهیدپرور و ولایتمدار استانی باشیم که بر اساس بررسی‌های ما در شاخص‌های مختلف در کشور از بهره‌مندی لازم نسبت به سایر استان‌ها، برخوردار نیست.

وی در خصوص برنامه‌های سفر خود به چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این 48 ساعت با بازدید از مناطق محروم استان، حوزه صنعت و بررسی مسائلی که استان دارد در خدمت مردم و مسئولان هستیم.

این مسئول گفت: امیدواریم به جمع‌بندی خوبی در خصوص مشکلات استان مخصوصا در آستانه بودجه 1400 برسیم و تصمیمات خوبی را در رابطه با سال آینده در سیاست‌گذاری و تکمیل پروژه‌هایی که در برنامه بوده و پیشرفت آن‌ها در بازدیدهای میدانی بررسی می‌شود، اخذ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار