کارشناس و تحلیگر امور سیاسی:

سردار سلیمانی امروز در قلب ملت‌های مختلف جایگاه والایی دارد

منوچهر خلیلیان گفت: سردار سلیمانی امروز در قلب ملت‌های مختلف جایگاه والایی دارد، همه مردم ایران و منطقه به واسطه‌ای از بین بردن گروه‌های تکفیری توسط حاج قاسم و یارانش تا آخر عمر مدیون این مرد بزرگ هستند.
کد خبر: ۴۳۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ - 07January 2021

«منوچهر خلیلیان» کارشناس و تحلیلگر امور سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با گرامی‌داشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده اظهار داشت: سردار سلیمانی یک افسانه بود و محبوبیت او بین ملل مختلف حاصل اخلاص وی بود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی حامی مظلومان بود، افزود: سردار در دفاع از مظلومان نگاهی فراملی داشت،‌ هر جا مظلومی بود او حضور داشت و برای کمک به مظلومان خواب را برای خود حرام می‌دانست.

این کارشناس و تحلیگر امور سیاسی ادامه داد: شهید سلیمانی به معنای واقعی انقلابی و تمام ویژگی‌های یک فرد انقلابی را دارا بود.

خلیلیان استکبارستیزی، نبوغ نظامی، توسل، توکل و شجاعت را از ویژگی‌های مهم سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی اهل حرف نبود و همواره اهل عمل بود، او پای وعده‌ای که می‌داد می‌ایستاد و مصادق این ویژگی را می‌توان در وعده‌ای که برای از بین بردن داعش داده بود، ببینیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به دنبال شهادت بود و در نهایت به این آرزوی دیرینه‌اش رسید، تاکید کرد: سردار سلیمانی امروز در قلب ملت‌های مختلف جایگاه والایی دارد، همه مردم ایران و منطقه به واسطه‌ای از بین بردن گروه‌های تکفیری توسط شهید سلیمانی و یارانش تا آخر عمر مدیون این مرد بزرگ هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت تروریست آمریکا با ترور شهید سلیمانی دست به یک جنایت زد و ایشان را به‌صورت مظلومانه ترور کرد، ادامه داد: عده‌ای در کشور بعد از شهادت فخری زاده و سلیمانی با رفتار و گفتار خود به دشمن سیگنال مذاکره می‌دهند، دشمنی آمریکا به ملت ایران اثبات شده و آقایان به مردم آدرس غلط ندهند.

وی تصریح کرد: صحبت مذاکره با آمریکا خطایی بزرگ است، آمریکا با برجام به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی است‌.

خلیلیان با اشاره به انتخابات اخیر در آمریکا ابراز داشت: بایدن و ترامپ جمهوری‌خواه و دمکرات، باهم هیچ تفاوتی ندارند، آمریکا به‌معنای واقعی کلمه استکبار است، ترامپ دستور ترور سردار را صادر کرد و بایدن اولین نفری بود که از ترور سردار اعلام رضایت کرد.

این کارشناس امور سیاسی عنوان کرد: آمریکایی‌ها امروز به شدت گرفتار خود هستند و دیگر نمی‌توانند ادعا کنند که ابرقدرت هستند.

وی ادامه داد: آمریکا به لحاظ سیاسی امروز یکی از منفورترین دولت‌های دنیاست.

خلیلیان با بیان اینکه دموکرات‌ها همان‌هایی هستند که پایه‌گذار جنگ جهانی دوم بودند و نزدیک به صد کودتا در کشورهای مختلف به راه انداختند گفت: بایدن به محض اینکه رئیس جمهور آمریکا شد، اعلام کرد ما تحریم‌ها را علیه ایران ادامه می دهیم و ایران باید به‌صورت کامل کنترل شود.

خلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: نگاهمان نباید به دشمن نگاهی مثبت باشد، امروز تمام پایگاه‌هایشان در منطقه در تیررس موشک‌های ما هستند و یقین داشته باشند که انتقام سخت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار