جنبش جهاد اسلامی:

تشکیلات خودگردان موجب تشویق صهیونیست‌ها به ارتکاب جنایات بیشتر شد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: تشکیلات خودگردان موجب تشویق صهیونیست‌ها به ارتکاب جنایات بیشتر علیه فلسطینیان شده است.
کد خبر: ۴۳۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ - 06January 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از العهد، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوان فلسطینی در کرانه باختری منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، این جنبش در بیانیه خود خواستار تشدید تمامی شیوه‌های مقاومت در کرانه باختری شد و بر ضرورت مقابله با دشمن صهیونیستی در منطقه مذکور با تمامی راهکار‌های ممکن به ویژه در ایست و بازرسی‌ها تاکید کرد.

جهاد اسلامی در بیانیه خود آورده است: اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه فلسطینیان و قتل و کشتار جوانان در ایست و بازرسی‌ها ادامه می‌دهند که آخرین نمونه آن شهادت عاهد عبدالرحمن در جنوب بیت لحم بود.

این جنبش بیان کرد که مقابله با حملات و جنایت‌های شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تنها راه دفاع از سرزمین و شهروندان فلسطینی است. جهاد اسلامی اشاره کرد که ازسرگیری همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی موجب تشویق هرچه بیشتر این رژیم به تشدید جنایات خود علیه ملت فلسطین شده است.

روز گذشته منابع فلسطینی اعلام کردند که «عاهد عبدالرحمن قوقاس» ساکن منطقه «بیت امر» واقع در شمال الخلیل (جنوب بیت لحم) در کرانه باختری به شهادت رسید. نظامیان صهیونیست عاهد عبدالرحمن را به بهانه آنچه که تلاش وی برای حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی خوانده شد، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار