شلیک موشک «الماس» از پهپاد ابابیل/ بکارگیری تسلیحات سرّی در رزمایش ارتش

در ادامه مرحله نهایی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، پهپاد‌های ابابیل نزاجا با موشک‌های نقطه‌زن الماس اهداف سطحی را مورد اصابت قرار دادند.
کد خبر: ۴۳۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ - 06January 2021

شلیک موشک «الماس» از پهپاد ابابیلبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در ادامه مرحله نهایی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، پهپاد‌های ابابیل نیروی زمینی ارتش مجهز به موشک‌های هوابه‌زمین و نقطه‌زن الماس با موفقیت اهداف سطحی خود را مورد اصابت قرار دادند.

موشک الماس که توسط متخصصان و دانشمندان جوان کشورمان طراحی و تولید شده، قادر است اهداف زمینی را با دقت بسیار زیاد مورد اصابت قرار دهد.

امیر دریادار «سید محمود موسوی» معاون عملیات ارتش با بیان اینکه افزایش قدرت و دقت آتش در سامانه‌های پهپادی از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار ارتش قرار داشته، عنوان کرد: طی سال‌های گذشته با تلاش متخصصان جوان و دانشمندان‌مان در ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تسلیحات هوشمند برای پهپاد‌ها طراحی و تولید شده که در تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش بخشی از این تسلیحات مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

دریادار موسوی تاکید کرد: بخشی از تجهیزات و تسلیحات بومی نیز که اخیراً طراحی و تولید شده است نیز در این رزمایش مورد بهره‌برداری قرار گرفت که به دلیل طبقه‌بندی و ملاحظات محرمانگی فناوری‌های بکارگرفته‌شده در این تسلیحات، در وقت مقتضی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها به سمع و نظر ملت شریف خواهد رسید.

معاون عملیات ارتش با بیان اینکه این تمرینات منطبق با صحنه‌های نبرد و در شرایط کاملاً رزمی انجام می‌شود، تأکید کرد: با تکیه بر دانش جوانان مبتکر و مدیریت جهادی در ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز توان پهپادی ارتش نقطه امیدی برای مردم و عامل هراس دشمنان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار