برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی در حرم شاهچراغ (ع)

مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله شیخ محمد ‌تقی مصباح یزدی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) در روز پنجشنبه ۱۸ دی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 06January 2021

مراسم ارتحال آیت الله مصباح یزدی در شیراز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «مصطفی مشفقیان» معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) در روز پنجشنبه ۱۸ دی خبر داد.

وی افزود: مرحوم آیت الله مصباح یزدی علاوه بر آنکه علّامه و متفکری برجسته بود، لسان گویای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی نیز محسوب می‌شد و نقش‌آفرینی ایشان در مقابله با انحرافات فکری، عقیدتی و سیاسی موجب بغض و کینه شدید دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به این عالم برجسته شده بود.

معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شیراز تصریح کرد: به همین دلیل، برگزاری مراسم بزرگداشت و تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی حضرت آیت الله مصباح یزدی، یک وظیفه و رسالت مهم محسوب می‌شود.

مشفقیان ضمن اشاره به جزئیات این مراسم گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی، با سخنرانی مجازی آیت الله شب زنده دار عضو فق‌های شورای نگهبان و آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس متذکر شد: علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل، این مراسم را از طریق درگاه: www.emamat-jomeh.ir/live به صورت زنده نیز تماشا کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار