فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص):

شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده در راه اعتلای بشریت گام برداشتند

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه شهیدان سردار سلیمانی و فخری‌زاده هر دو از یک تبار بودند، گفت: هر دو شهید بزرگوار در راه اعتلای بشریت گام برداشتند.
کد خبر: ۴۳۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ - 06January 2021

ایزدیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در مراسم رونمایی از ویژه‌نامه مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تعدادی از نشریات بین المللی که ظهر امروز (چهارشنبه) در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تربیت و پرورش انسان‌های ارزشمند و والامقامی همچون سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه هر انقلابی برای اینکه ماهیت ارزشی خود را نشان دهد تلاش می‌کند تا انسان‌های بزرگی را در خود پرورش دهد، افزود: امروز انقلاب اسلامی ما افتخار دارد افرادی چون سردار قاسم سلیمانی و فخری زاده ها را تقدیم جامعه بشری کند که هر کدام به نوعی به بشریت کمک کرده اند.

سرلشکر ایزدی افزود: سردار سلیمانی از خواص و اولیا الهی بودند و برای همین باب جهاد و شهادت بر روی ایشان گشوده شد، سردار سلیمانی ۴۰ سال در راه خدا مجاهدت کرد و در محاصره ها افتاد و برای نجات مردم مظلوم و ستمدیده منطقه به دل خطر زد؛ مرگ در برابر صلابت ایشان قالب تهی می کرد.

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس گفت: بنده در دوران دفاع مقدس در خدمت این سردار سلحشور، مدبر و مدیر بودم و باید بگویم که سردار سلیمانی در بسیاری از طرح‌های عملیاتی که قرین موفقیت بود نقش کلیدی داشت.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدهای نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ایشان در دوران دفاع مقدس نیز منشأ کارهای ارزشمندی بوده و در عملیات کربلای ۵ در خط مقدم، مقابل ۵۰۰ تانک و ۴۰۰ توپ عراقی در غرب کانال ماهی، صف آرایی کرده و بارها در معرض شهادت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همچنین بعد از دوران دفاع مقدس در آرام سازی مناطق جنوب شرق کشور از جمله سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان نقش مهمی ایفا کرد و ضمن ایجاد امنیت در این مناطق همچون پدری دلسوز بسترساز بهبود وضعیت معیشتی مردم این مناطق شد.

سرلشکر ایزدی گفت: دیگر اقدام موثر این شهید بزرگوار حرکت در جبهه مقاومت بود او توانست با تشکیل بسیج مردمی در سطح منطقه دو کشور عراق و سوریه را از شر تروریست‌های تکفیری نجات دهد و به فلسطینیان حیاتی دوباره بخشد؛ شهید سلیمانی با صلابت و تدبیر امنیت راهبردی ایران را در منطقه تامین کرد و طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا را با شکست مواجه کرد.

وی ادامه داد شهید فخری زاده و سردار سلیمانی هر دو از یک تبار و از یک تفکر و اندیشه بودند؛ چرا که سردار سلیمانی با جنگیدن در برابر وحشی ترین انسان های تاریخ به امنیت جهانی کمک کرد و با جانفشانی که از خود نشان داد منطقه را از لوث وجود تروریست‌های تکفیری پاکسازی کرد و حتی اروپا و دنیای غرب را از اثار تخریبی داعش رها ساخت، شهید فخری‌زاده نیز برای اعتلای بشریت در جبهه علمی تلاش کرد همچنین ایشان بسترساز تهیه واکسن کرونا شد و در این رابطه نیز تلاش وافر کرد. لذا هر دو عزیز خادم جامعه انسانی بودند و افرادی که این دو را ترور کردند، ضد انسانی و ضد بشریت بودند.

سرلشکر ایزدی در پایان گفت: این شخصیت های بزرگ که در عرصه علم و فناوری و مبارزه با استکبار جهانی گام برداشته‌اند، قطعا مارا در ادامه مسیر خود که همان مسیر نورانی شهادت است مصمم تر خواهد کرد.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار