فرمانده سپاه کرمانشاه:

شهید سلیمانی مایه عزت، افتخار و بزرگی جمهوری اسلامی است

سردار «بهمن ریحانی» گفت: شهید قاسم سلیمانی مایه عزت، افتخار و بزرگی جمهوری اسلامی است و پرونده انتقام این شهید باز است.
کد خبر: ۴۳۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ - 06January 2021

شهید سلیمانی مایه عزت، افتخار و بزرگی جمهوری اسلامی بودبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در یادواره شهید سلیمانی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص)، اظهار داشت: شهید سلیمانی مایه عزت، افتخار و بزرگی جمهوری اسلامی است و پرونده انتقام این شهید باز است.

وی افزود: در هفته جاری علاوه بر نخستین سالگرد شهید سلیمانی، چهلمین روز شهادت گمنام نام آشنا دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده که این شهید برای اعتلای نام ایران تلاش کرد و رحلت علامه مصباح یزدی را داشتیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: تاریخ دفاع مقدس با بزرگان و افتخار آفرین‌هایش ماندگار شده و بسیاری از این بزرگان در دفاع مقدس بر عهد و پیمان خود با خدا ماندند و در جایگاه والایی آسمانی شدند و بسیاری دیگر در این راه در انتظار هستند.

وی ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس ملت ایران را آبدیده کرد و سکوی پرتابی برای دستیابی به عرصه‌های علمی، فناوری و... شد تا تاریخ عزت و افتخار را مدیون دفاع مقدس باشیم.

ریحانی خاطرنشان کرد: در تاریخ دفاع مقدس فرماندهی با نام «آقامحسن» با رابطه دلی و روحی میان فرمانده و زیردستان، فضای دفاع مقدس را زیباتر کرده بود و این رابطه‌ها بود که دفاع مقدس را ماندگار کرد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار