مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

چاپ ۲۰ عنوان کتاب در حوزه روحانیت در دفاع مقدس در مازندران

سردار «عبدالله ملکی» از چاپ ۲۰ عنوان کتاب در حوزه روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 06January 2021

چاپ ۲۰ عنوان کتاب در حوزه روحانیت در دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جلسه استانی هماهنگی اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی که در اداره‌کل حفظ آثار مازندران برگزار شد، از برگزاری اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با موضوع نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار ملکی با بیان اینکه مازندران ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس دارد، اظهار داشت: باید ظرفیت‌ها را شناسایی، سازماندهی و بهره‌برداری مناسب داشته باشیم.

وی به نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه مازندران در این بخش از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: آثار در این حوزه پراکنده است و منابع مشخص شده‌ای نداریم و برگزاری این جشنواره به غنی‌سازی آرشیو این بخش کمک می‌کند.

این مسئول از چاپ 20 عنوان کتاب در حوزه روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران خبر داد و با بیان اینکه چاپ کتاب آیت الله جباری، حجت الاسلام جعفری، حجت الاسلام جمشیدی و حجت الاسلام رسولی از آن جمله است، گفت: کتاب‌های آیت الله طبرسی و آیت الله معلمی نیز در مرحله چاپ قرار دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بر ضرورت حفظ آثار دفاع مقدس در حوزه روحانیت تأکید کرد و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای متولی را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار