برگزاری یادواره «دو قاسم» در زاهدان

اولین یادواره «دو قاسم» شهیدان میرحسینی و سلیمانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 06January 2021

 برگزاری یادواره دو قاسم در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اولین یادواره دو قاسم شهیدان میرحسینی و سلیمانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

سردار «محمد کرمی» فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق در این برنامه سالگرد شهادت دو قاسم را تبریک گفت و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه چیز رنگ خدایی داشت توحید شهدا و خداشناسی ویژگی برجسته شهیدان میرحسینی و سلیمانی بود.

وی گفت: کسی که خدا را بشناسد همیشه در محضر خداست در عملیاتهای سنگین دفاع مقدس لحظات عاشقی و همه رفتارها الهی بود که توانستند با کمترین امکانت و تجهیزات در برابر ابرقدرتها ایستادگی کنند.

سردار کرمی افزود: در هشت سال دفاع مقدس ما خدا را داشتیم و با اتکا به خدا شرایط سخت را طی کردیم ما وارثان خون شهداییم و باید برای پیشرفت اسلام تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه قدس ادامه داد: در جهت وحدت اسلامی انسجام را سلیمانی ایجاد کرد اگر دشمن عصبانی است به علت تفکر سلیمانی ها است.

این مسئول بیان داشت: نتیجه اخلاص تاثیرگذاری آن بر روی فرزندانمان است لحظه شهادت زیباترین و بهترین لحظه که به خدا وصل میشویم هر جا هستیم شبانه روز کار کنیم و راه دلدادگی به خدا را طی کنیم.

وی گفت: اگر با توحید و نگاه قرانی که شهدا حرکت کردن ما نیز حرکت کنیم و مدیریت قرانی، انقلابی و جهادی  داشته باشیم میتوانیم مشکلات را سپری کنیم و اینده روشن به برکت خون شهدا داریم. عزتی که خدا می دهد لذت بخش است اگر می خواهیم تلاش کنیم باید به خدا وصل شویم و فرمان خدا را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار