راوی دفاع مقدس مطرح کرد؛

لزوم تبیین مکتب شهید سلیمانی برای جوانان

سردار محمد احمدیان گفت: ما باید از تفکر مقاومت فاصله نگیریم از آنجایی که شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت است، پس باید مکتب شهید سلیمانی برای جوانانی که قصد دارند از این شخصیت الگو بگیرند تبیین شود.
کد خبر: ۴۳۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ - 06January 2021

لزوم تبیین مکتب شهید سلیمانی برا ی جوانانبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، نخستین یادواره سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» توسط پایگاه علمی عمار سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

سردار «محمد احمدیان»، راوی دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به خصوصیات شهید سلیمانی اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهیدان به ویژه رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدای سرافراز و مردان بزرگی همچون سردار شهید سلیمانی است.

وی با تاکید بر ادامه راه و حفظ دستاوردهای ارزشمند شهدا گفت: حاج قاسم ولایتمدار و متعبد در ولایت بود و بارزترین ویژگی حاج قاسم ولایت پذیری و ولایتمداری ایشان است، به طوری که همواره گوش به فرمان ندای رهبری بود و سخنان گرانبهای رهبری نیز نقشه راه حرکتش قرار می‌داد و جوانان باید از این شخصیت الگو بگیرند و ولایت را تنها نگذارند و در مسیر این انقلاب خسته و نا امید نشوند.

احمدیان در ادامه افزود: در این مسیر سختی‌های بسیاری وجود دارد و امکان دارد روز به روز بر این سختی‌ها افزدوه شود ولی جوانان باید بدانند که انسان برای رسیدن به قله باید تلاش کند هرچند در نزدیکی‌های رسیدن به قله نفس انسان به تنگ می‌آید اما انتظار رسیدن به قله و شوق اشتیاق آن باعث می‌شود از حرکت بازناایستد و به راهش ادامه بدهد.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به سختی‌هایی که شهیدان در عملیات‌های دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این سختی‌ها همیشه بوده و هست و همیشه دشمنانی وجود دارند که دوست ندارند ما به موفقیت دست پیدا کنیم ولی توکل و توسل به اهل بیت سلام الله علیها همیشه گرهشای راه ما بوده است.

وی افزود: ما باید از تفکر مقاومت فاصله نگیریم از آنجایی که شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت است، پس باید مکتب شهید سلیمانی برای جوانانی که قصد دارند از این شخصیت الگو بگیرند تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار