مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان خوشاب:

گام دوم انقلاب با تاسی به «مکتب شهید سلیمانی» محقق خواهد شد

محمد‌ابراهیم شم‌آبادی گفت: سردار سلیمانی با زندگی بی‌تکلف خود قلب‌ها را به خود جذب می‌کرد ولذا باید از شاخص‌های ممتاز شخصیت سردار سلیمانی برای تحقق گام دوم استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۳۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ - 06January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوشاب، به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی مراسم گرامیداشتی با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مسجد جامع روستای چرو برگزار شد.

محمد‌ابراهیم شم‌آبادی مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خوشاب اظهار داشت: دشمن از هر روزنه‌ای برای نفوذ در نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سیاست‌های خصمانه خود استفاده می‌کند، بر همین اساس وظیفه آحاد مردم ضمن ارتقای بصیرت و دشمن‌شناسی، صف‌آرایی در مقابل تحرکات و تهدیدات دشمن است.

وی ادامه داد: باید همه ما برای رهبر معظم انقلاب عمار باشیم و معارف اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بدرستی تبیین کنیم تا توطئه‌های نظام سلطه در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی شود.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خوشاب در پایان به سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی از رموز محبوبیت سیدالشهدای مقاومت، ساده‌زیستی و صداقت در گفتار و رفتار بود. این فرمانده جبهه مقاومت با زندگی بی‌تکلف خود قلب‌ها را به خود جذب می‌کرد ولذا ما باید از شاخص‌های ممتاز شخصیت سردار سلیمانی برای تحقق گام دوم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها