مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی یوسف و کنگره شعر دفاع مقدس تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» ویژه داستان کوتاه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و بیست و دومین «کنگره شعر دفاع مقدس» تا پایان دی تمدید شد.
کد خبر: ۴۳۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 06January 2021

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی یوسف و کنگره شعر دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» ویژه داستان کوتاه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و همچنین بخش ویژه مدافعان سلامت در قم برای آخرین بار تا پایان دی جاری تمدید شد.

جشنواره جایزه ادبی یوسف حول محور‌های دفاع مقدس و دستاورد‌های چهل سالگی آن، مقاومت اسلامی، خاطرات زنان در دفاع مقدس و خاطرات آزادگان، جانبازان و همسران آنها، وحدت و همگرایی اسلامی و مدافعان سلامت برگزار می‌گردد.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند داستان‌های کوتاه خود را حداکثر در ۱۵ صفحه (۴۰۰۰ کلمه) به صورت ورد یا پی دی اف به آدرس معاونت هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در پیام رسان‌های ایتا، سروش و واتساپ ارسال کنند.

همچنین مهلت ارسال شعر به بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس نیز تا پایان دی تمدید شد.

علاقمندان به شرکت در فرخوان ادبی و حماسی شعر دفاع مقدس، می‌توانند اشعار خود را در محور‌های چهل سالگی دفاع مقدس و نقش آن در تداوم انقلاب، ارتباط دفاع مقدس با جبهه مقاومت، جنگ نرم، سلامت عمومی جامعه، مدافعان سلامت، شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان شهیده و پیوند دفاع مقدس با عاشورا و کربلا، سیمای سیدالشهدا (ع) در قرآن کریم، عاشورا و مدافعان حرم و نیز عاشورا و جوانان ارسال کنند.

همچنین توجه به ویژگی‌های بومی و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها در انتخاب اشعار، از اولویت برخوردار است.

شماره فوق در پیام رسان‌های واتساپ، ایتا و سروش جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار کنگره شعر نیز معرفی شده است.

لازم است مشخصان کامل شاعر شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس به همراه شعر ارسالی درج شود.

پیش از این، مهلت ارسال آثار به جشنواره یوسف و کنگره شعر تا ۱۵ دی اعلام شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها