حجت‌الاسلام رئیسی:

مردم کرمانشاه در دفاع مقدس خوش درخشیدند

رئیس قوه قضاییه گفت: مردان غیور و زنان با همت استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و در مقابله با منافقین عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۳۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ - 07January 2021

استان کرمانشاه در آغاز و پایان جنگ نقش آفرین بوده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه  صبح امروز پس از ورود به کرمانشاه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از مشکلات کرمانشاه در استان حل می‌شود و برخی به تهران منتقل خواهد شد.

وی افزود: در سلسله سفر‌های استانی امروز به استان کرمانشاه سفر کرده‌ایم و از آن جهت که به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا نمی‌توانیم در جمع مردم و نشست‌های مردمی، همکاران قضائی و همه مدیران در کرمانشاه باشیم متاسفیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بررسی ۲۳ نفر از کارشناسان قوه قضائیه در کرمانشاه از مدت‌ها پیش، تصریح کرد: در این سفر با نشست‌هایی که با مدیران استان خواهیم داشت گزارش‌هایی که از همکاران اعزام شده به کرمانشاه آماده شده است در جلسه شورای عالی قوه قضائیه بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: بر اساس برنامه این سفر، ما یک نشست با مدیران و نماینده ولی فقیه در استان و یک نشست با همکاران قضائی و اداری و یک نشست با فرهیختگان خواهیم داشت.

وی اذعان کرد: در این سفر در خصوص برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده در کرمانشاه تصمیم‌گیری خواهد شد و بررسی برخی دیگر از مشکلات پس از انتقال به مرکز انجام خواهد گرفت.

رئیس قوه قضائیه گفت: استان کرمانشاه در آغاز و پایان جنگ نقش‌آفرین بوده و مردان غیور و زنان با همت این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن بعثی و منافقین و پس از آن در مسائل دیگر عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها