مراسم ارتحال آیت‌الله مصباح‌یزدی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد

مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله شیخ محمد‌تقی مصباح یزدی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ - 07January 2021

مراحل مختلف زندگی مرحوم آیت الله مصباح یزدی، برای همه ما درسی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «مهدی شب‌زنده‌دار» عضو فقهای شورای نگهبان در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد با تاکید بر اینکه توجه به نماز توسط آیت‌الله مصباح‌یزدی، مثال زدنی بود، اظهار داشت: مراحل مختلف زندگی مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی، برای همه ما درسی باشد و چه خوب است که انسان به چنین مراحلی برسد که توجه به سیر الی الله در زندگی‌اش به شکل ملموس دیده شود.

آیت‌الله دژکام امام جمعه شیراز هم در این مراسم، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی، در رابطه با ولایت‌پذیری، حجت را برای ما تمام کرد و وظیفه ولایت‌پذیری را باید مورد توجه قرار دهیم، حجت در روز قیامت، میزان عمل هستند.

وی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی، در رابطه با ولایت پذیری، حجت را برای ما تمام کرد و وظیفه ولایت پذیری را باید مورد توجه قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه حجت در روز قیامت، میزان عمل هستند، تاکید کرد: نقش عالمان مشخص کننده، مسیر ملت است چرا که راه بصیرت و ولایت پذیری را بر مردم روشن می‌کند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مسئولان باید به آنچه که می‌گویند و اعلام می‌کنند، متعهد باشند، حتی این مورد در برگزاری زمان جلسات هم صادق است، عنوان کرد: قلم علما بر خون شهدا مقدم است و این نشان از اهمیت علم دارد.

در حاشیه این مراسم بداهه نویسی خوشنویسان شیرازی در رابطه با آیت‌الله مصباح یزدی شکل گرفت، این مراسم به همت نهاد نمایندگی، ولی فقیه در فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها