رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس:

آیت الله «مصباح یزدی»، مطهری زمان بود

محمدصالح جوکار در دیدار با جمعی از دانشجویان یزدی با تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: پس از شهادت شهید مطهری، ما کمتر کسی را در حوزه نظریه پردازی داشتیم و آیت الله «مصباح یزدی» به خوبی از پس این موضوع برآمده و به شایستگی لقب مطهری زمان را دریافت کردند.
کد خبر: ۴۳۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ - 07January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در دیدار با جمعی از دانشجویان یزدی با تسلیت رحلت آیت الله «مصباح یزدی» اظهار داشت: ضایعه خلا وجودی عمار انقلاب برای ایران در حوزه نظریه پردازی حائز اهمیت است.

وی افزود: پس از شهادت شهید مطهری، ما کمتر کسی را در حوزه نظریه پردازی داشتیم و ایشان به خوبی از پس این موضوع برآمده و به شایستگی لقب مطهری زمان را دریافت کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی با وجود ناملایمتی‌ها و سختی‌هایی که به ایشان تحمیل شد و تهمت‌های ناروای بسیاری که به ایشان زده شد، به صورت جدی ایستاد و از اسلام و ولایت فقیه و انقلاب دفاع کردند.

نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه در طول سال‌های پس از انقلاب برخی خواص در عرصه‌های امتحان مردود شدند و در عرصه‌های سیاسی نتوانستند در مسیر درست قرار بگیرند، تصریح کرد: این در حالی است که حضرت آیت الله مصباح یزدی در تمام عرصه‌ها موفق بوده و ذره‌ای از مسیر ولایت فاصله نگرفتند.

وی سردار «سلیمانی» را مالک اشتر زمان و دارای مدال‌های بی شمار افتخار و قهرمانی در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد و گفت: ایشان یک فرمانده کم نظیر بودند و در عرصه‌های دفاعی و نظامی چه در حوزه راهبرد و چه در بحث تکنیک و تاکتیک حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند. در عرصه‌های سیاسی هم فهم قابل توجهی داشتند و در حوزه دیپلماسی هم واقعا انسان با نفوذ و تاثیرگذاری بود.

جوکار خاطرنشان کرد: پوتین در ابتدا قرار نبود که در بحث سوریه به میدان بیاید، ولی در نشستی که حاج قاسم با پوتین داشت، مجاب شد که باید به این عرصه ورود پیدا کرده و در بحث سوریه کمک کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی ما نتوانست این کار را انجام دهد، گفت: در بحث یمن هم یک ساختار سیاسی قدرت به درایت و کمک حاج قاسم ایجاد شد که توانسته شش سال در برابر اتحاد عربی آمریکایی صهیونیستی ایستادگی کرده و آن‌ها را به چالش اساسی بکشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار