سرلشکر سلامی در حاشیه رژه بزرگ شناوری بسیج دریایی:

حضور مردم به پایان‌ناپذیری قدرت دفاعی ما در دریا کمک می‌کند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حضور مردم به پایان‌ناپذیری قدرت دفاعی ما در دریا کمک می‌کند، گفت: نیروهای مسلح و ملت ایران برای دفاع از منافع حیاتی این کشور به‌ویژه آب‌های نیلگون خلیج فارس و مرزهای آبی میهن همیشه آماده هستند.
کد خبر: ۴۳۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ - 07January 2021

رژه بزرگ شناوری بسیج دریایی در سواحل بندر عسلویه برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در هفته بزرگداشت شهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان‌شان، دومین رژه شناوری بسیج دریایی مردم‌پایه منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سواحل بندر عسلویه و خلیج نایبند با ظرفیت بیش از ۷۰۰ شناور سبک و نیمه‌سنگین با حضور سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرلشکر سلامی در حاشیه این رژه دریایی اظهار داشت: این رزمایش، نمایشی غرورآفرین و هنرمندانه با ترکیب زیبایی از وحدت شیعه و سنی برای حمایت از هدف‌های دفاعی کشور و در حمایت و پشتیبانی از نیروی دریای سپاه است.

وی افزود: پیام اصلی این رزمایش این است که هم نیروهای مسلح ما و هم مردم ما برای دفاع از منافع حیاتی این کشور به‌ویژه آب‌های نیلگون خلیج فارس و مرزهای آبی میهن اسلامی‌مان همیشه آماده و مهیا هستند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: حضور مردم به پایان‌ناپذیری قدرت دفاعی ما در دریا کمک می‌کند و این مردم همواره مکمل و حامیان اصلی دفاع هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ما بر بستر حمایت‌های مردمی همیشه قدرتمند هستند و این همدلی بین سپاه و مردم امروز در ساحل خلیج فارس به نمایش گذاشته شد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: در همه ارکان قدرت دفاعی به دلیل پیشرفت‌های روزافزون و شتاب‌دار فناوری در کشور ما خصوصاً در عرصه دفاعی به فضل الهی در بسیاری از عرصه‌های قدرت دفاعی در لبه‌های مقدم خطوط پیشروی در جهان هستیم و گاهی بخش‌هایی را که قابل نشان دادن بوده به دوستان و دشمنان‌مان نشان دادیم، اما بخش‌های ناپیدایی از قدرت دفاعی ما وجود دارد که در شرایط عمل فقط می‌توان دید و این یک مسیر بدون توقف است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار